Mazda zvoláva modely 3, 5 a 6 pre vážne problémy s motorom

Mazda naliehavo zavolala majiteľom vozidiel Mazda 3, Mazda 5, Mazda 6 a Mazda 6 Wagon poháňaných motorom RF a DPF filtrom. štandardné čo môže spôsobiť dopravnú nehodu.

mazda-6-šrotovné


Problém spočíva v prevádzkovom režime filtra pevných častíc (DPF). Môže spôsobiť, že sa motor po vytiahnutí kľúča zo zapaľovania ihneď nezastaví, no najnebezpečnejšie je, že pri bežnej jazde môže mať motor tendenciu zvyšovať otáčky, čím vzniká riziko nehody.. Z tohto posledného dôvodu bol zaradený do výstražnej siete pre nebezpečné výrobky, ktorú koordinuje Národný spotrebiteľský inštitút (INC) Ministerstva zdravotníctva a spotrebiteľských záležitostí.

INC neuvádza podrobnosti o počte dotknutých vozidiel ani ich dátumy výroby, predaja alebo čísla podvozkov. Ako to už v týchto prípadoch býva, ani oficiálna stránka Mazdy v tomto smere neponúka žiadne informácie. Mazda bude kontaktovať všetkých dotknutých vlastníkov.
Fuente: facua


Ohodnoťte svoje auto zadarmo za 1 minútu ➜

Zanechajte svoj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Povinné položky sú označené *

*

*

  1. Zodpovedný za údaje: Miguel Ángel Gatón
  2. Účel údajov: Kontrolný SPAM, správa komentárov.
  3. Legitimácia: Váš súhlas
  4. Oznamovanie údajov: Údaje nebudú poskytnuté tretím stranám, iba ak to vyplýva zo zákona.
  5. Ukladanie dát: Databáza hostená spoločnosťou Occentus Networks (EU)
  6. Práva: Svoje údaje môžete kedykoľvek obmedziť, obnoviť a vymazať.

  1.   Fernando dijo

    NEKÚPIŤ MAZDA DIESEL JE NAJLEPŠÍM RIEŠENÍM.

    PROBLÉMY MAZDA DIESEL:
    Problémy robí toto auto nepochybne celkovou poruchou, má DPF filter pevných častíc.
    1) Hladinu oleja musíte kontrolovať každý deň
    2) Vedeli ste, že takzvaný bezúdržbový filter pevných častíc sa počas jazdy jednoducho neregeneruje?
    3) model bol zaradený do zoznamu nebezpečných výrobkov, ktorý koordinuje Národný spotrebiteľský inštitút
    4) model s DPF predstavuje nebezpečenstvo nielen pre cestujúcich vo vozidle, ale predstavuje nebezpečenstvo aj pre ostatných účastníkov verejnej komunikácie
    5) Olej z kľukovej skrine je zmiešaný s naftou
    6) Možno budete musieť meniť olej každých 1.000 190 km (približne XNUMX eur)
    7) Spotreba je vysoká, oveľa viac, ako hovorí oficiálna propaganda
    8) Odpruženie je príliš tuhé
    9) Maľujte vločky len pohľadom
    10) Skrátka ŠPERK, kúpte si ho a užívajte si všetky tieto výhody
    5) NIKDY VIAC MAZDA

    1.    ANONYMOUS dijo

      Nemáš ani potuchy, VŠETKY autá teraz majú DPF filter.
      1/ Kontrola oleja je lož, nedochádza k úbytku oleja a ani k spotrebe oleja, prestaňte klamať.
      2/ Vedeli ste, že filter pevných častíc sa za chodu regeneruje, ale jeho regenerácia trvá asi 30 minút..., ako málo viete, chytrák.
      3/ Model bol zaradený do vášho zoznamu nezabezpečených produktov... aby ste vymysleli ďalšieho rozprávača.
      4/ Model s DPF je nebezpečenstvo vo vašich snoch, pretože ukazujete, že nemáte potuchy, ako sa DPF regeneruje.
      5/ Je olej z kľukovej skrine zmiešaný s naftou? Odkiaľ to máš od barového mechanika na rohu, však? LOL
      6/Výmena oleja každých 1000 km a 190 eur? Mama moja, aká si nenormálna... ani ti neodpovedám, lebo by som ti napísal knihu.
      7/ Spotreby su ovela vyssie, ak si zbytocny clovek, ktory nema ani sajnu ako jazdit, neobvinuj znacku, ja tu spotrebu znacky robim velmi velmi priblizne, ale musis vediet jazdiť a jazdiť ekonomicky.
      8/ odpruženie je pohodlné a dynamické a veľmi stabilné v zákrutách, teraz, keď chcete žuvačkové odpruženie, kúpte si 2 cv….
      9/ Áno, samozrejme, že sa lak štiepi, je to tým, že vaše auto bolo natreté školskými farbami a preto sa to stáva... hlúpe.
      10/Skrátka, prichádzaš sem a vysvetľuješ nepravdivé veci a hovoríš veci, o ktorých nemáš ani potuchy...
      11/ NIKDY VIAC MAZDA? perfektné veľmi dobre, to znamená, že med nebol vyrobený pre ústa osla.

      1.    louis gaton dijo

        Neviem, či márniť čas reagovať na niekoho tak neúctivého, ale dobre... na začiatok nie všetky autá majú DPF, ale skôr všetky tie Diesely, ktoré vypúšťajú častice nad 0,03 g/km podľa EURO IV. štandardné.
        1- Autá, ktoré nedokážu regenerovať DPF, majú tendenciu zvyšovať hladinu oleja
        3- Áno, bola zaradená do tohto zoznamu, ako mnoho iných áut od mnohých výrobcov.
        5- Verte alebo nie, stáva sa to s určitou frekvenciou, motivované nedostatočnou tesnosťou ohrievačov, segmentmi v zlom stave alebo ... neúspešnou regeneráciou DPF.

        1.    Jose dijo

          všetko čo hovorí Fernando sa mi stalo, mám MAZDA6 DIESEL 121CV r.v. 2005, mimochodom, mazda ma nikdy nevolala na recenziu

      2.    david dijo

        Z toho, ako obhajuješ Mazdu, usudzujem, že musíš mať nejaký záujem, neviem, možno si dokonca súčasťou firmy. ako zamestnanec alebo co, ale úprimne je mi to jedno, teda ak ti niečo vysvetlím, kvôli tomu skurvenému dpf mi prasklo turbo, čo mazda priznala, napriek tomu a hoci mám napr. predĺženie záruky neviem Chceli to prevziať a okolo mňa malo ísť nákladné auto, pretože auto doslova zastavilo, motor bol podľa súdneho znalca nepoužiteľný a viete, že všetko, čo Fernando mal, vyšlo v súd odhalený odborníkom a ako dôkaz obvinenia som ja, takže skúste informovať svojho šampióna a neobhajujte neobhájiteľné

      3.    Nacho dijo

        Chlapec nebude mať veľa poňatia o mechanike, ale má pravdu, keď hovorí, že Mazda je sračka, a nie práve kvôli filtru pevných častíc, ale priamo kvôli jej posratým motorom, prevodovke, za ktorou nasleduje jej pokakané odpruženie a jej čínske povrchová úprava áut...takže obhajujete naozajstnú značku áut, ktorá oklamala väčšinu ľudí, aby uverili, že ide o značku tých najlepších.

        1.    MOISES IGNACIO CAMPO CABALLERO dijo

          NIKOMU NEODPOVEDÁM. POVEDZTE SVOJ NEDÁVNY PRÍBEH V SKUTOČNOSTI MOJA MAZDA 6 NEODCHÁDZA Z DIELNE, PRETOŽE SOM 10. APRÍLA PRI VSTUPOVANÍ DO PREDAJNE PODPÍSALA.
          PLAKÁ SA MI TURBO A KĽUKOVÁ HRIADEĽ (TO MI HOVORÍ DOM) VERÍM MAZDE?
          TRVÁ 7 TÝŽDŇOV, AŽ MI POSKYTNÚ VERBÁLNY ROZPOČET 6400 20 EUR, ZDÁ SA MI TO URÁŽKA A PROTESTUJEM, POTOM MI VŠETKO VERBÁLNE POVEDAJÚ, ŽE (PO NIEKOĽKOKRÁT ZAVOLAJÚCICH SLUŽBU ZÁKAZNÍKOV) HOUSEJÚ, ŽE CHODIA DO SWITHEEHO NIEČO ZNÍŽTE A ČSA MÁ NA STRATE 10% A KONCEsionár 4500%. Zostali sme na XNUMX EUR.
          TEORETICKY MÁME PODPÍSANÉ NA HÁRKU NETRADA, ŽE SA VZDÁVAME ROZPOČTU, ALE KEĎŽE MI ČÍSLA NEPREDVAČUJÚ, CHCÚ MI ZA PRÁCE ÚČTOVAŤ TAKMER 1200 EUR NA ODHAD ROZPOČTU. A KEĎŽE NEPRIJÍMAME, TVARÍM SA, ŽE BERIEM AUTO DO šrotoviska A NENECHAJÚ MA ZA POŽEHNANÝ PODPIS A KEĎ NEZAPLATÍM 1200 EUR „ROZPOČTU, KTORÝ SME TEORETICKY DALI. UP“ (VEDĽA VYSOKEJ SUMU OPRAVY SA TOMU NAZÝVA DOBRÁ VIERA DOMU.
          CHCEM LEN DOSTAŤ SVOJE AUTO Z TEJTO JASKYNE ALI-BABA. PO TOM, CO SOM CITA, NEVIEM AKO V SPANIELSKU DOVOLIJU OTVORIT MAZDU.

          NEMÁM ŽIADNY ZÁUJEM, AKO ZABUDNÚŤ NA TÚTO NOČNÚ MORU A ŽE MAZDA NEOSTÁVA PRI "MOJOM AUTE"
          PRIJÍMAM TIPY, ABY SA DOSTALO Z DŽEMU, ĎAKUJEM, POTREBUJEM ICH

      4.    xavier dijo

        MÔJ PRÍBEH JE DLHÝ A ZLÝ, PREČÍTAJ SI HO CELÝ, STOJÍ ZA TO...

        Ahojte, čítam komentáre 10 minút jeden po druhom a 90% názorov sú všetky negatívne alebo pravidelné. Dnes 18.1.2016 vám poviem svoj príbeh
        Mám Mazdu 626 2.0 Turbo Diesel 101cv tuším z roku 98. Kúpil som ho v júli minulého roku (2015) s 218.000 1200km od cigána a nie je to na urážku a neúctu, ale cigánovi za XNUMX€. No a v mesiaci júl bolo všetko v poriadku, až do 1.augusta nevyšiel šupák, ktovie čo to je za peklo, ale začína strácať výkon a na štvrtom prevodovom stupni som išiel 45km/h a nešiel. chcem sa zahriať, lebo to nie je dobré, tak som hovoril priamo s cigánom a on sa prišiel ochotne na to pozrieť, pomohol mi alebo sa to aspoň zdalo a problém "vyriešil" alebo to tak vyzeralo, potom týždeň neskôr sa problém začal znova, ale tentoraz stratil výkon, ale nešiel rýchlosťou 45 km/h, priamo neprekročil 90 km/h, bez ohľadu na to, o koľko viac to bolo pre auto ako je toto s týmto výkonom, 2.000, pretože som to urobil nechcel a nakoniec som sa neodhodlal tlačiť viac a keďže na tom s peniazmi nie som dobre, nechal som to mesiac čo mesiac a no, ten problém nenastal alebo to tak aspoň vyzeralo. Teda mať novú batériu a používať auto každý deň do Alcalá de Henares, kde som, je to 20 minút jazdy. No jasné, už sa mu ťažko štartovalo, musel stlačiť spojku, lebo to má pomôcť naftovému štartu stlačením spojky, ako mi za tie roky hovorili viacerí mechanici. No dobre, dnes dorazí ako som naznačil na začiatku a keďže mám dodávku Mercedes Benz MB 180 D bez poistenia a bez ITV so všetkými vecami z minulosti, no, niekedy je ťažké naštartovať a potrebujem kliešte dať trochu "radosti" « batérii dodávky, tak samozrejme dnes ju zapojím ako obvykle a vždy ju dám medzi 1.500ot./min, aby som trochu dobil batériu dodávky, takže vždy začínam tam a končím medzi 2.000. otáčky a maximálne 2.500 XNUMX ot./min, aby to dokázalo a dávalo mi dobré výsledky, ako mi to vždy vrátilo. No dnes pride a podla pustenia 2.000ot./min ide az na 6.000otacok!!!! ÁNO ÁNO, ČO ČO ČÍTATE, 6.000 ot./min., išiel som sa zblázniť, že čo sa môže stať a stále sa to točilo a nakoniec som sa rozhodol zastaviť motor v domnení, že odstránením zapaľovania by sa to dalo „vyriešiť“, lebo aj vtedy tých 6.000 otáčky neboli znížené!!! Fúkal som biely dym ako blázon, ale ako blázon ako keby bol koniec sveta a nepreháňam nič nebolo vidieť a samozrejme keď som išiel odpojiť autobatériu, pinzetu a pod. pokračoval bez zastavenia a ja s rukami v tvári a takmer plačúcim bez toho, aby som vedel, čo mám robiť, a po pol minúte prestane úplne, čo sa stane na konci, pretože tesnenie pod hlavou doslova prasklo, celý motor kvapkal, znie to ako expresný hrniec atď... pozriem sa dole a všetko sa mi začne vylievať, olej, voda, brzdová kvapalina... A nie je to fantasy príbeh, je pravda, čo sa mi stalo, tak sklamaný, smutný, deprimovaný. a skoro s plačom som sa rozhodol, že ho odložím na parkovisko, na ktorom som ho parkoval spolu s dodávkou, a ťaháš ho kvapkajúci, ako keby bol pri pôrode zaparkovaný na jednej strane bez toho, aby si v budúcnosti mohol obťažovať ostatné autá , ak budem hovoriť v budúcnosti, pretože vás môžem ubezpečiť, že buď vyhrám v lotérii, alebo tam auto zostane navždy, to sa ani neoplatí rezať. Som veľmi sklamaný z Mazdy, aj keď je to dobrá značka a počul som dobré názory, ale dnes... neexistujú žiadne pozitívne komentáre, je to škoda, pretože je to dobré auto. A pre tých, ktorí hovoria, že ak zrýchlim a podobne, chcem si zapamätať, že auto nie je hračka a toto nie je Formula XNUMX. Olej menili pred týždňom, lebo som išiel do Leónu a už v Leóne mi to robilo problémy, tá istá cesta späť, ale dnes prišiel koniec. Škoda, že teraz nemám fotku, ale ak by som ju mohol zverejniť, motor je horší ako žuvačka. Je mi to veľmi ľúto, ale už si nikdy nekúpim Mazdu. Neviem, či sa cigán správal k autu ako k sračkám, ale od júla do januára sa mu to z jednej chvíle na druhú mohlo stať a prasklo by, lebo auto prakticky nezhorelo, lebo Boh nechcel. no pozri, je to cez Mazdu. A ak niekto uvažuje medzi 2.000 2.500 a 92 XNUMX ot./min., ktoré zvyčajne dávam, aby som mohol dobiť batériu dodávky, ktorá sa zdá byť prehnaná, dodávka tak stará, z roku XNUMX, že je veľmi ťažké naštartovať a bez ničoho. batéria je vybitá, tak mi to poviete.

        1.    José Miguel dijo

          Dobrú noc Xavier.
          Je mi ľúto, čo sa ti stalo, ale najpravdepodobnejšie je, že prasklo turbo. Mnohokrát sa ako prvá vec stane, že sa auto vybije, vypnete ho a naštartujete a dá sa to dočasne opraviť. Turbodúchadlá sú chladené a mazané motorovým olejom, niektoré pri pretrhnutí spôsobujú, že sa motorový olej dostane do spaľovacej komory cez sacie potrubie. výsledok; motor začne spaľovať vlastný olej (ktorý dodáva turbo) a vytáča otáčky na vrchol, až nakoniec praskne. Nedá sa to vypnúť, lebo diesely nepoužívajú na spaľovanie iskru, zastavia sa, lebo prerušíte dodávku nafty.
          Ako radu v prípade, že sa vám niekto stane, jediné, čo môžete urobiť, je zaradiť vysoký prevodový stupeň, dupnúť na brzdu (ak je zastavené) a zastaviť auto.
          Dúfam, že sa tvoje šťastie zmení.
          Zdravím.

      5.    Nano dijo

        Tá vec s naftou zmiešanou s olejom je pravdivá ako chrám mám mazda 6 diesel 120 koní a roztrpčí ma v prvom rade ostrekovač rozvodového remeňa z ktorého vytekal olej potom filter pevných častíc ktorý zase poslal turbo do čerta a teraz s novou fotkou spotrebuje 1 liter oleja na kazdych tisic km najazdenych po dialniciach. Takže to nie sú všetko klamstvá

    2.    Francisco dijo

      mam mazdu 5 sportive...a to co sa pise v clanku je presne to co sa mi stalo...skoro som to trafil,,,,rozpraval som sa s mazdou a nerobia mi s tym ziadnu hlavu,ak vsetci náklady na materiál a prácu sú na mne...

      1.    Anthony dijo

        Chápem, že Mazda mala problémy s Aibarom, ktorý zlyhával, to mi povedalo ministerstvo priemyslu.

  2.   Manuel dijo

    No prepáč. Mali ste smolu. Mám Mazdu 5 CRTD 143 s 2 a pol rokom a 52000 XNUMX km a nemal som jediný problém. Hladina oleja trochu stúpla, ale nič viac. Som spokojný s posuvnými dverami, rovnako ako moje dcéry.

  3.   louis gaton dijo

    DPF od Mazdy si získavajú smutnú povesť, ale nemyslím si, že je to také alarmujúce, ako hovorí Fernando. Bohužiaľ, keď si kúpite auto, kúpite si aj lístky do lotérie neznesiteľných neúspechov.

    Mimochodom, sieť upozornení na nebezpečné produkty zahŕňa každý produkt, ktorý má rozpoznanú chybu, kým nebude opravená. Mnoho spotrebiteľov si kúpilo produkty na tomto zozname a my o tom ani nebudeme vedieť.

  4.   Fernando dijo

    Alarmujúce je, že som minul balík na zbytočné zariadenie. Mimochodom, mám zdravý zvyk pýtať sa priamo každého, kto jazdí na Mazde, kedykoľvek dostanem príležitosť. PREKVAPIVÉ JE, ŽE KAŽDÝ KOMENTUJE ROVNAKÉ PROBLÉMY A KAŽDÝ SVOJ NÁKUP ĽUTUJE.
    Manuel s 52.000 5 km, ešte nemal problémy s kolesami, jeden z dvoch, alebo nejazdí na Mazde XNUMX alebo je to komentár niekoho záujemcu.

  5.   Fernando dijo

    Mimochodom, prieskumy spokojnosti MAZDA by sa mali robiť len spokojným ľuďom, ktorých nebude veľa, ale budú to všetci, ktorí tvoria vzorku.
    Správna otázka je, kto platí tieto surrealistické prieskumy tak brutálne vzdialené realite?

  6.   louis gaton dijo

    Stáva sa tiež, že zvyčajne najviac vyjadrujú svoj názor tí, ktorí nie sú spokojní s položkou, za ktorú zaplatili. Normálne ľudia nechodia na internet, aby povedali, ako im to funguje, ale protestujú, keď im to zle funguje. Preto sa niekedy problém môže zdať oveľa rozšírenejší, než je.
    Na druhej strane, informácie musíte vždy „prevetrať“, aby si značky uvedomovali, že ich imidž môže pokaziť.

    1.    veľkonočné dijo

      Dal ti všetky dôvody!

  7.   Fernando dijo

    Som si istý, že nikto si nekúpi auto, ak sa mu povie, aby každý deň kontroloval hladinu oleja, VIAC, AKO BY TO BOLO STARÉ AUTO. Preto existujú informácie, ktoré sú pred kupujúcim zámerne skryté. Nebojte sa, tieto veci sa riešia súdnou cestou. Budem vás informovať o význame, ktorý získate vo vete.

    1.    david dijo

      Dobré ráno Ferdinand,

      Bol by som rád keby som sa na Vás obrátil, keďže mám motor Mazda 6 D/RF z roku 2007 a zdá sa, že sú chybné v plnohodnotnom motore keďže hľadám informácie na fórach a všetky trpia rovnako (vstrekovače, karbón a výsledok zlomenia kľukového hriadeľa).
      Bol by som rád, keby som vás mohol kontaktovať, pretože som ochotný sa nahlásiť.

      Ďakujem moc

      David

      1.    Fernando dijo

        Ahoj david:

        Ako ste postupovali pri reklamácii? Pred 6 mesiacmi som si kúpil 143 hp mazdu a stalo sa mi to isté. kľukový hriadeľ poskrutkovaný a hobliny cez vozík. Idem nahlásiť obchod, ktorý mi to predal, lebo nechcú niesť za nič zodpovednosť. Aké kľúčové dôkazy môžem poskytnúť?

        Vaša rada by mi veľmi pomohla.

        Vopred veľmi pekne ďakujem. Všetko najlepšie

  8.   louis gaton dijo

    Áno, budeme čakať na vaše správy.
    Pozdravujem a prajem veľa šťastia pri pátraní, tieto prípady sú zvyčajne dlhé a ťažkopádne.

  9.   Fernando dijo

    Čím dlhšie a ťažkopádnejšie, tým sladšie bude víťazstvo

  10.   Marcos dijo

    Dobrý deň Fernando, neviem či viete, že DPF filtre používa veľa značiek ako Audi, VW a všetky majú problémy. Pozri si fora a uvidis...aj tak ako Mazda ich riesi, vacsinou je to z toho, ze nikto necita manualy a podmienky na to, aby filter fungoval spalovanim castic nie su zvyčajne rešpektované, zrejme je potrebné váľať sa s autami po ceste a tým sa filter pri určitej konštantnej rýchlosti aktivuje a odhodí častice znižujúce znečistenie. Ľudia nevedia a nedávajú filtru čas, aby zafungoval. Mazda je podľa mnohých zdrojov najspoľahlivejšia značka na trhu, aby ste vedeli, ako sa správate k svojmu autu, pretože ja som mal všetko so 4 kolesami a dal by som si Mazdu znova... choďte na recenzie a starajte sa o svoje auto a ak nie radšej si kúp bicykel..

  11.   mao dijo

    Môj komentár je zlomiť oštep v prospech Mazdy. V mojom prípade mám 3 sedan 1.6 Diesel z roku 2004 so 70.000 900 km a jediný problém som mal s vypínačom, ktorý aktivuje spiatočku, menili ho za necelú hodinu a bol v záruke. Predpokladám, že ako Fernando budú aj iní ľudia, ktorí mali smolu a cítili sa podvedení. Jediné negatívne, čo môžem za takmer päť rokov povedať, je, že klimatizácia nechladí tak rýchlo ako v iných autách, aj keď na druhej strane spotreba paliva sa takmer nelíši. Ďalšia drobná vada je v nárazníkoch a bočných protektoroch, veľmi pekné, ale neúčinné, keď vedľa vás niekto zaparkuje s malou starostlivosťou, buchta alebo škrabanec zaistený. Viem, že je nemožné udržať auto v bezchybnom stave, ale v iných značkách sa zdá, že viac mysleli na tie každodenné klepanie. Inak zatiaľ veľká spokojnosť. Nespotrebuje nič (cca XNUMX km nádrž). Plech a farba, normálne. Hladiny (voda, olej atď.) sú vždy na mieste. S detskou sedačkou som tiež nemala problémy, ako som čítala na iných fórach.
    Každopádne, ako sa tam hore hovorí, keď si kúpite čokoľvek, je to lotéria, ale ak si myslíte, že vás podviedli... Choďte do nich!

  12.   raul dijo

    Fernando, tvoje komentáre som si prečítal príliš neskoro.
    Keby som to čítal skôr, tak by som to auto predal.
    Smerom hore z Valencie a vo výške Tarragona sa rozsvieti kontrolka DPF spolu s kontrolkou kontroly stability a kontrolkou poruchy elektromotora na mojej Mazde 6. Zastavujem a okamžite volám do Mazdy Španielsko. Veľmi opatrne mi povedia, ako vynútiť regeneráciu filtra a povedia mi, že ostatné indikátory svietia tak, ako sú v sérii s DPF (nechápem prečo?).
    Keď som prišiel do Barcelony a neriešilo sa to, zobral som to do dielne. Pripojili ho k počítaču a filter nedokázali zregenerovať. Hovoria mi, že to treba meniť a že to stojí 3000 eur (2100 za filter a zvyšok za montáž).
    Pre väčšiu zábavu im hovorím, že mám predĺženie záruky o dva roky, ktoré mi ponúkli pri kúpe auta, a oni mi povedia, že sa naň záruka nevzťahuje (kupoval som ho vo februári 2009).
    Ten v dielni trvá na tom, že ide o konštrukčný problém motora, no španielska Mazda to neakceptuje. V dielni mi hovoria, že som mal šťastie, moje auto má 67000 40000 km, pretože doň vstupujú s rovnakým problémom a menej ako XNUMX XNUMX.
    Zhromažďujem informácie, aby som sa mohol obrátiť na súd.

    Všetky body, ktoré Fernando vo svojom príspevku naznačuje, sú pravdivé, môžem to zaručiť. Mazda 6 má rovnaké motory ako 5.

    Pozdravujeme a pokračujeme v publikovaní, že čím viac informácií máme, tým lepšie. Dám vedieť ako to skončí.

  13.   Fernando dijo

    To auto je veľký podvod a sú drzé. Mimochodom...vzali ste auto na recenziu uvedenú v tomto inzeráte?

    1.    Sergio dijo

      Mazda 3 sport sedan diesel z roku 2006, 180.000 XNUMX km a ide ako hodváb. To znamená, že ak ho nepoužívam na nákup chleba, používam ho na výlety.

  14.   raul dijo

    Áno, vezmi si to. Zavolal som na zákaznícky servis Mazdy a pani, ktorá mi pomáhala, mi povedala, aby som sa pozrel na podmienky predĺženia, čo v skutočnosti nie je predĺženie, ale poistenie pre niektoré udalosti. Prečítal som si vety a našťastie je to lož. V záruke je špecifikovaná záruka 3+2, to znamená o 2 roky viac ako tie, ktoré poskytuje Mazda, potom samozrejme znamená, že nezahŕňa: kolesá, výfuk…. a iné diely podliehajúce opotrebovaniu.
    V dielni potvrdili, že záruka je rovnaká ako v prvých troch rokoch, ale Mazda ju zadá subdodávke poisťovateľovi, ktorý neplatia ani neviažu.

  15.   Fredy dijo

    Mal som mazdu 626 v6 benzin a najazdil som s nou bez problemov 350 000 km, s tymito km menim normalne veci a rozhodol som sa kupit mazda 6 crdt. Po 4 dňoch čo ho mám sa rozsvieti kontrolka DPF Volal som do Mazdy a povedali mi že mám viac km na regeneráciu filtra. kazdy tyzden rovnaka operacia.odtahovka mi zobrala auto 3x za 2 mesiace na regeneraciu filtra kym sa neunavim.Ponukol mi vymenu auta za benzinove.Vymenil som a po 3 rokoch som velmi spokojný s mojou benzínovou Mazdou 6. Nemal som s ňou jediný problém a má najazdených 83000 XNUMX km.

  16.   Fernando dijo

    Koľko peňazí ste museli zaplatiť za zmenu? Lebo mne na zmenu pýtali 6.000 €, poďme lúpež, tvár odhalená. Inými slovami, darujem im svoje nové auto, ktoré malo fungovať perfektne, dávam im aj 6.000 € a oni mi na oplátku dajú nové benzínové. Nielenže sa nehanbia, ale nevedia, čo to je. Ale nebojte sa, každý už vie, že v žiadnom prípade by ste si nemali kupovať Mazdu Diesel a pre každý prípad ani benzín.

  17.   Fredy dijo

    nic na spiatocku zmenili mi mazda 6 crdt 9000 km za mazda 6 2.0 benzin 14000 km a dali mi 2 eur

  18.   Fredy dijo

    a za novu taku ako ja odo mna pytali 2000 eur

  19.   Cristian dijo

    Wow! Mám halucinácie, celý život som bol forero a s Mazdou a práve som si uvedomil, že Fernando hovorí: PREKVAPIVÉ JE, ŽE KAŽDÝ KOMENTUJE ROVNAKÉ PROBLÉMY A KAŽDÝ ĽUTUJE SVOJ NÁKUP, kde podľa neho budú všetci len on, pretože vkladá a kopíruje ten istý zoznam a dáva značku k pôrodu všade s rovnakým textom a inými menami, ak si jeho zoznam zadáte do Googlu, uvidíte tú malú prácu, ktorú tento muž s tisíckami mien zastáva. .aká tvrdá tvár, akú prácu robíte? Všetky značky majú neustále výzvy na kontrolu a podľa štatistík je Mazda tá, ktorá má najmenej, preto je lídrom v spoľahlivosti. Kúpil by som si ju znova a napriek tomu táto recenzia, ktorá je podľa môjho názoru bodom za...

  20.   Edy dijo

    Mám vážny problém s Mazdou 6 diesel. Príčinu problému nepoznám a ani mechanici, ktorým som auto zobral, nevedeli problém vyriešiť. Motor beží normálne, keď ho naštartujem a zvýšim otáčky, ale pri voľnobehu sa zastaví. Mohli by ste mi povedať, v čom by podľa vás mohol byť problém?

  21.   inecha dijo

    Dobrý deň!
    Mam Mazdu 3 a ma najazdenych 54.000 km a nikdy nemala ziadnu poruchu je jednoducho VYBORNA!! Som vo Valencii vo Venezuele a nespotrebuje takmer žiadny benzín, je efektívny, výkonný, stabilný, zdá sa, že človek je na prvom prevodovom stupni v lietadle. Nič necíti. Milujem to!!!!

    1.    fran dijo

      Presne krajan, z toho sa tu dá odvodiť a nakoniec je to logické, tieto japonské autá boli navrhnuté a vyrobené tak, aby vozili benzínové motory, nafta v týchto autách bola štepená, ktorá bola rýchlo a bez akýchkoľvek testov prispôsobené európskym trhom s ich zodpovedajúcimi dôsledkami. Nakoniec najlepšie sú dve eurá rozdiel na každých 100 km. ale pokoj v hojnosti s benzínom... chceš diesel? Kúpte si Vag na vlastné riziko...

  22.   Punisher dijo

    1oopre myseľ starajte sa o svoje stroje a premýšľajte predtým, ako urobíte nesprávny úsudok, ps sú roky prievas, aby ich dostali na trh

  23.   čitateľ dijo

    Ale čím píšeš, prstami alebo pahýľmi? Dobre napíš, že ničomu nerozumieš!

  24.   David dijo

    Dobrý deň, dobrý.Prvú vec, ktorú som chcel vyjadriť sústrasť ľuďom, ktorí trpia skúškou auta s poruchami, je to riadna pecka!
    Som mechanik inej významnej značky na celom svete u predajcu v Madride. Mazda sa mi vždy veľmi páčila a v roku 2005 som sa rozhodol kúpiť Mazdu3 1.6 benzín a som naozaj nadšený, má nejaké drobnosti, ako sú materiály interiéru a iné to by sa dalo zlepšiť, ale ubezpečujem ťa, že sú drahšie a prestížnejšie značky, ktoré by museli vylepšiť dôležitejšie veci ako Mazda.. Jednoducho týmto komentárom ako profesionál chcem povedať, že hlavná chyba všetkého je v dieseli motor (akejkolvek znacky pozor!), kedze akokolvek sa za posledne desatrocia vyvinul, stale je to motor do prace, vlastne kamiony a traktory su vacsinou diesel a ich udrzba je vysoka.Toto je moja skusenost pre mnohych rokov ako mechanik a užívateľ, pretože si nikdy nekúpim diesel, pokiaľ potom nebudem musieť ročne najazdiť 25.000 30.000 až XNUMX XNUMX kilometrov Benzínové vozidlo je spravidla oveľa spoľahlivejšie.
    PS: Pri tomto všetkom je jasné, že vždy existuje výnimka naftových motorov, ktoré podávajú perfektný výsledok.
    POZDRAVUJEM VŠETKÝCH.

  25.   Mazda Automobiles Španielsko dijo

    Vážený pán Fernando
     
    Radi by sme reagovali na vaše vyjadrenia spoločnosti Mazda Automobiles Spain.
     
    Systémy DPF radu Mazda fungujú podobne ako ostatné značky. Správanie systému je jasne uvedené v príručke majiteľa a výmena oleja sa odporúča podľa tabuliek plánovanej údržby, ktoré sú tiež uvedené v tej istej príručke a ktoré nie sú tie, ktoré uvádzate. DPF filter sa sám regeneruje podľa pokynov, ktoré Mazda uvádza v používateľskej príručke, a podľa týchto jednoduchých pokynov sa výmena oleja vykonáva v rámci bežných cyklov. V rámci bežného procesu údržby vozidla a rovnakým spôsobom, ako by sa mala pravidelne kontrolovať hladina tlaku v pneumatikách, by sa mala kontrolovať hladina oleja, pričom sa kontroluje, či zostáva v rámci stanovených minimálnych a maximálnych hladín.
     
    V rámci kvalitatívnych štandardov spoločnosti Mazda, ktorá zahŕňa činnosti súvisiace so zlepšovaním jej produktov, pre budúce uvedenie na trh, ako aj pre jednotky, ktoré sú už na trhu, sa uskutočnila výzva na preskúmanie (pre sériu jednotiek pred rokom 2009) na preprogramovanie motora. riadiaci modul a meniť prevádzkovú stratégiu systému DPF (filter pevných častíc). Od spustenia tohto zásahu, v januári 2009, už bolo skontrolovaných 75 % vozidiel a nebola hlásená žiadna nehoda súvisiaca s touto témou.
     
    Mazda postupuje v týchto hodnoteniach listom všetkým zákazníkom, ktorí vlastnia vozidlá vyrobené medzi určitými dátumami. Mazda v týchto krokoch tiež dodržiava právny rámec (RD1801/2003.) a informuje Národný spotrebiteľský inštitút (INC) o úpravách, ktoré môžu zvýšiť bezpečnosť jej radu vozidiel. Tento kráľovský dekrét okrem iného stanovuje komunikačný protokol prostredníctvom výstražnej siete známej ako „Rapex“, ku ktorej sa pristupuje prostredníctvom internetovej stránky, ktorú má INC na tento účel. Ako vidíte, uvedená webová stránka (ktorá je tá, ktorú citujete) uvádza tie isté akcie, ktoré pravidelne vykonávajú všetky značky.
     
    Okrem toho Mazda a ďalší výrobcovia, ktorí legálne uchovávajú údaje o zákazníkoch, komunikujú prostredníctvom listov a telefonátov, aby bolo možné vykonať vylepšenia v minimálnom čase, čo by spôsobilo čo najmenej nepríjemností a samozrejme bez akýchkoľvek nákladov. Mazda sa v tejto komunikácii snaží zákazníka informovať o povahe zásahu, ktorý má vykonať a upozorňuje aj na riziká jeho nevykonania vrátane jeho extrémov. Zahŕňa aj spôsob, ako postupovať pri získavaní rozšírených informácií prostredníctvom centra služieb zákazníkom. Výkon zásahov je neustále kontrolovaný spoločnosťou Mazda a jej sieťou predajcov a je pod dohľadom Ministerstva zdravotníctva a ochrany spotrebiteľa. Zo všetkých týchto dôvodov je Mazda hrdá na svoju uznávanú kvalitu a chce, aby jej zákazníci a široká verejnosť vysoko ocenili jej snahu predávať lepšie a bezpečnejšie vozidlá.
     
    Pokračujúc vo svojich obvineniach, spomína sekciu spotreby. Pozývame vás, aby ste si overili rozdiely, ktoré zverejňujú všetky špecializované médiá, keď testujú jedno z našich áut. Budete môcť vidieť, aké rozdiely, ak nejaké, sú spôsobené rozdielmi v používaní medzi vykonaním testu a simulačným cyklom, ktorý sa zákonite musí vykonať, a ktoré sú v každom prípade veľmi malé.
     
    Taktiež vznáša všeobecné obvinenia týkajúce sa farby na našich autách. Naše štúdie neodhalili žiadny konkrétny problém v tejto časti
     
    V každom prípade je naším cieľom dosiahnuť najvyššiu spokojnosť našich zákazníkov. Ak by ste nás (alebo niekto, koho poznáte) chceli upozorniť na akýkoľvek incident, sme vám k dispozícii v našom zákazníckom centre (902345456 / maecac@mazdaeur.com)
     
    S pozdravom,
     
     
    Mazda Automobiles Španielsko

  26.   louis gaton dijo

    Aspoň sa zdá, že Mazda si je vedomá sťažností používateľov

  27.   raul dijo

    Lords of Mazda:
    Som veľmi rád, že ukazujú svoje tváre.
    Po kontrole som mal problém, ktorý naznačuje DPF filter. Volal som na číslo 902, ktoré bolo uvedené 3-krát, 1-krát na technickú pomoc a napísal som 4 listy, predpokladám, že už vedia, kto som. Získané odpovede nie sú prijateľné: dávam dlhé a vágne odpovede a ja platím účet, samozrejme! . Najlepšie bolo napísať na jeden z mojich listov, v ktorom mi povedali, že jednou z podmienok, aby sa na mňa záruka vzťahovala, je prejsť všetkými kontrolami údržby u oficiálnych predajcov, VECI, KTORÉ VY VYKONÁVATE A ONI MÔŽU KONTROLOVAŤ…. predpokladá sa.
    Písanie, ktoré napísali, je veľmi pekné, ale používatelia potrebujú FAKTY a nie dobré slová.

    Pretože nie, namiesto toho, aby tu písali, plnia zmluvy o údržbe namiesto toho, aby im zadávali MONDIAL ASISTANCE, ktorá sa stará o to, čo chce a bez kritérií.

    Ak si chcete problém objasniť, moje kontaktné údaje už poznáte.

  28.   cyrus adam dijo

    Dobrý deň, mám mazda3 1.6 crtd, 2005 bez PDF, s najazdenými 174.000 12.000 km, čo je neskutočné, som s ňou veľmi spokojný. Má dve poruchy v záruke (alternátor a vstrekovač, mal 5 2008 km) a zvyšok je parádny, jazdí, málo míňa, zúfalo chytá a po takmer 2 rokoch sa mi stále páči. Velka spokojnost, v 1.4 som kupil mazdu27.000 2.200 diesel, a tachan, nepaci sa mi, s najazdenými 21 1.4 km mám garáž plnú olejových škvŕn, už menili hadicu od turba a tesnenie vahadla, to Zdá sa, že už z nich nevyteká olej, ale najdráždivejšia vec je malé potiahnutie, ktoré dáva viac ako 1.6 otáčok za minútu, ktoré predajca Mazda Granada (motor par20) absolútne nedokáže vyriešiť. Este musim povedat, ze v tomto dealerstve su velmi nachylne vyhadzovat nezmysly na to, ze nevieme jazdit alebo ze ked to nevie tvoja zena atd. Keď praskol vstrekovač, povedali, že dym z výfuku, ktorý moja manželka cítila (necítim takmer nič), sú dámske veci, zobral som ho do smutne zatvoreného predajcu v Jaene a za dve hodiny ho vymenili, skrátka motory PSA (2.000 a 3.000 diesel) od mazdy su problematicke, ked idu dobre, "chapeau" a ak sa pokazia, tak len ulozit vyriesit problem na konci zaruky. Sú to dobré stroje a väčšina problémov s dieselovými motormi všetkých značiek má korene v intenzívnom využívaní občanov, studenej prevádzke (menej ako 4.000 km) a prenasledovaní ich vodičov za to, že vždy jazdia pod 4.000. otáčky, z času na čas treba stlačiť mechaniku a nastaviť na XNUMX-XNUMX otáčok a ak sa bojíte rýchlosti, radaru a pod.NA DRUHÝ ALEBO TRETÍ STUPEŇ Pri XNUMX otáčkach toho toľko nenabeháte. zbohom a pozdravom

  29.   ivan dijo

    Mam mazda 3 s dpf nasaje xk ak skoci nemusis exarle chodit.zavolaj zeriavu.
    Vymenil som olej a pripravení mi dali zľavu, pretože normálna vec je 20000 XNUMX
    Aora má 30000 3 a zatiaľ nepreskočilo, je to moja druhá Mazda XNUMX a som spokojný
    neexistuje žiadna nafta, ktorá by bola tak málo dobrá, ak honda zlé recenzie ceny sú veľmi drahé

  30.   JoseLuis dijo

    Mám Mazdu 6 diesel, 120.000 100.000 km. Do 1 500 km, veľká spokojnosť. Teraz uvažujem o výmene auta kvôli vysokej spotrebe oleja: 120.000l/XNUMXkm. Rozmýšľal som, že urobím ďalších XNUMX XNUMX km!

  31.   rieka dijo

    Pozor, poznám prípad, ktorý prešiel 4000 24000 km od revízie (teda urobil XNUMX XNUMX km) a motor sa zadrel kvôli vytečeniu oleja.
    Konkrétne v predajni, ktorá to absolvovala, majú auto v testoch, v ktorých počítajú spotrebu, keďže nemajú údaje od Mazdy. Zdá sa, že to, čo hovorí Jose Luis, môže byť bežným výdavkom.
    Čoskoro namiesto benzínu dáme olej.
    To všetko je z preprogramovania, ktoré sa začalo vo februári pre problém s DPF.
    Budeme o tom ešte veľa počuť... Diesely Mazda nestoja za nič!!!!!

  32.   Kike dijo

    mam mazdu 5 auto ide celkovo dobre ale dnes s 2007 km mi prerusovane naskakuje ukazovatel dpf zajtra odveziem do dielne ako to ide domov to neberiem lebo Hiro motor, predajca Asturias, to su fakt nezmysly a musel som ich nahlasit na spotrebu, lebo nechceli menit termo okno co zle chodilo z domu a navyse mi zobrali zaruku, lebo som to neurobil. Neprejdete revíziou v oficiálnom servise, keď, ako všetci viete, nie je to povinné, pokiaľ používate všetky produkty odporúčané výrobcom. Už teraz ľutujem, že som si kúpil Mazdu. Popredajný servis je škoda, už som mal niekoľko áut a je to najhoršie zaobchádzanie, aké som od značky dostal. Zdravím vás priatelia a nekupujte túto značku.

  33.   jose maria dijo

    dobry mam mazda5 2.0 143 sportive z roku 2006, mal som vela problemov, tri sady kolies, menili 27x volici prevodovky, stratila som cestovnu otacku, trikrat menili podtlakovu pumpu, menil som gumové bloky motora, menili xylenbrox tyčky stabilizátora a naposledy mi včera 19 svieti prerušovaná kontrolka DPF, spravil som čo písal návod a vôbec nič, do dielne a píše sa mi, že filter pevných častíc je zanesený, dal som si ho skontrolovať 50250. s XNUMX XNUMX km a neposlali mi žiadny list, že by som ho mal vziať na kontrolu, neviem nudím sa, auto bolo v r. dielni dlhsie ako u mna a najhorsie je ze auto je uz po zaruke.

  34.   John dijo

    Dobry den chcem vam nieco povedat k tejto teme som automechanik a dobre viem co je to filter pevnych castic pre zivotne prostredie to bude super ale pre spolahlivost aut je to kurva hanba tento problem nie je len od Mazdy , Majú to skoro všetky značky, od citoenu až po audi.Ďalšia vec, ktorá robí veľa problémov je EGR ventil (recirkulácia výfukových plynov), ďalší technologický pokrok v prospech prírody ale škodlivý pre motor. Tiež spôsobuje problémy takmer vo všetkých značkách.
    Mazda je jedna z najspoľahlivejších značiek alebo bola, kým nezačali montovať dpf, ale to sa stáva všetkým značkám

  35.   John dijo

    Nechám vám radu, pokiaľ auto nedosiahne normálnu prevádzkovú teplotu, príliš ho nezrýchľujte, keď dosiahne teplotu, dajte mu poriadne zabrať... s rozumom napríklad na diaľnici. , v 4. Medzi 3000 4000 a XNUMX XNUMX kôl na km raz za čas, aby sa to vyčistilo.

  36.   Alberto diaz dijo

    PROSÍM POMÔŽTE !! mam kamarata, ktory mal po probleme s dpf v decembri 2009 rychlo a pokazil sa mu motor, zaruka mu ubehla 2 mesiace predtym a v uradnicke mu povedali nech otvori motor , stoji 1200 ale co ma a ma to zastavene, VIE NIEKTO CO DOKÁŽE VĎAKA

  37.   Miguel dijo

    Pri 16000 25 km menim Dunlop kvoli vnutornemu opotrebeniu platim 180% (jedno koleso/31000 eur), teraz s 2 3 zas, teraz na vonkajsich prednych a uz sa im nechce o nic starat, povedia mi, ze je. rovnobežka, ktorá zmizla, keď som sa dostal na chodníky a vzal som "kruhové objazdy na dvoch kolesách", ale ak paralela "urobili mi to" XNUMX alebo XNUMX krát, pretože auto ide doprava a oni neurobili vyriešilo sa to...skrátka, toto sú nič viac a nič menej „šmejdi“, hrajú sa s nami...ďalší, ktorý ide na súd (aj keď v spravodlivosti naozaj nerobím veľkú nádej).
    Mimochodom, je to celosvetový problém a v USA a Anglicku už hýbu správami od špecializovaných priemyselných expertov, ktorí zistili, že ide o „veľmi vážny problém“ v konštrukcii zadnej nápravy a zadných závesných ramien. vie pokaziť nielen kolesá, ale aj celý systém pruženia a tlmenia... to je nič... S2.

  38.   Vicente dijo

    ahoj, ja som dalsi mazda 5 sportive trpitel, stratil som spocet kolies, ktore som uz menil... ale kazdopadne je to stara sprava, moj problem je, ze vcera sa mi prerusovane rozsvietila kontrolka DPF, volal som, aby som to dostal Termín na úradnom dome a oni mi povedali, že to skúsia zregenerovať a ak nie, budú to musieť vymeniť, povedali mi, že oprava je veľmi drahá, ale nevedia, aká je drahá, čo robím. nerozumiem, moja otazka je, ze mi niekto vie povedat kolko cestovin vyberu teraz, viac ako cokolvek sa pripravit a nemontovat dalsie kura v obchodnom zastupeni. dakujem

    1.    Nus dijo

      Mam Mazdu 5 z juna 2007 a v auguste 2012 sa mi stalo to iste so 43000 km, robil som co pise manual, jazdil 20 minut 2500ot/3000 ot./min, ale problem pretrvaval, dal som to na Nordisauto (Hospitalet), dvakrát robili nútenú regeneráciu, po tom, čo sa po 20 kilometroch opäť zapol šťastný signál (DPF). Zdá sa, že problém je v tom, že je to kvôli chybe konštrukcie vstrekovačov a niektoré sa vyskytli s problémami (uniklo z nich palivo), čo spôsobilo problémy, ktoré ovplyvnili filter pevných častíc. Hlavný mechanik Mazdy kontaktoval Mazu a diskutoval o probléme, opravili ho. Museli ich vymeniť (vstrekovače) za iné (nový dizajn). Vymenil som ich a teraz bez problemov.

      1.    Alvaro dijo

        Ahoj ja som Alvaro presne to iste sa mi deje s dpf a idem sa zblaznit. Práve som sa dozvedel, že Mazda poslala list na vyriešenie problému, nedostal som ho, chcel by som sa skontaktovať, či môžem získať viac informácií, ďakujem

      2.    Alvaro dijo
      3.    poručníkovat dijo

        Mam mazda 6 s rovnakym problemom a za vymenu 2000 vstrekov si pytaju vyse 4€... menili ich v zaruke? Ďakujem

  39.   Felix dijo

    Koľko km má vaša Mazda5 Diesel? dôležité je vedieť pri koľkých km sa mi to stane

    Aký to má motor, tých 143 koní?

    Môže sa stať, že spomínaný filter sa jednoducho neregeneruje za pochodu, ako by sa očakávalo?
    Čakám na vašu odpoveď... Zdravím vás

  40.   Alicia dijo

    Ahoj Fernando,

    Mam mazdu 3 a chcel by som vediet co hovorite na problem, ktory maju mazdy, kde ziskam informacie?

    Už ma to nechalo 2x napospas a teraz je to opäť v dielni, som dosť unavený, pretože som predavač a nemôžem byť takto s autom.

    Ďakujem moc

    Pozdrav

    Alicia

  41.   miguel anjel lopez milosť dijo

    Trilkujem s Mazdou a táto správa je na vydesenie.

    Mám Mazdu 6 CRTD Active 120CV 2000ccm s cca 5 rokmi (je z júla 2005) a minulý rok začiatkom júna (2009), s takmer 4 rokmi a 80 tisíc km na ceste Cadiz-Madrid to bolo. praskol rozvodový remeň s následným rozbitím motora a zvyšku jeho častí (ktovie, či to nebolo kvôli niečomu, čo súvisí s touto novinkou). V knihe mazda je napísané, že by sa mala meniť pri 150 tis.km ak si dobre pamätám alebo 5 rokov života. Zavolal som na zákaznícky servis Mazdy a povedali mi, že za to nenesú zodpovednosť, pretože nevedia, kam som auto dal, čo sa mi zdalo ako nedostatok profesionality z ich strany, značky, ktorú zastupuje, a pravdy, hoci som mohol som vtedy tvrdiť, Kvôli osobným okolnostiam som to nechal tak.

    Rozhodol som sa dať motor z druhej ruky kúpený v šrotovisku v Lleide, na čo mi povedali, že mi naň dajú záruku 3 mesiace, keďže nový mal hodnotu 6 tisíc eur plus práca, teda cca. 7 tisíc eur, a to všetko ma stálo 3500 1500 eur, XNUMX XNUMX eur za motor a to isté za pracovnú silu.

    A posledná kvapka je za nami, keď pred troma týždňami na výlete medzi Madridom a Cádizom nechal auto na polceste, z neho vychádzal príšerný dym a musel ho odviezť do dielne. Tentoraz mechanik presne nevie, čo sa deje, ale piesty sú roztavené a bude lacnejšie hľadať nový motor, ako opravovať ten, ktorý už existuje, takže viac rovnakých pripomienok NOVÝ ENGINEOOOOOO.

    Pri pohľade na túto webovú stránku som ohromený novinkami a ešte viac niektorými majiteľmi Mazdy. Pravdou je, že toto a ešte viac by som v živote očakával, keď som mimo domu a pracoval, aby som im dal peniaze, takže si predstavte moje zúfalstvo, len som dal peniaze do auta, z ktorého som veľmi, veľmi, veľmi nešťastný.

    Každopádne len dúfam, že to poslúži na predaj menšieho množstva áut, lebo samozrejme nevedia, čo čaká tých, čo si nejaké kúpia a pochybujem, že za mňa niečo vyriešia, keď tu vidím. Pravda je taká, že by som si ich chcel uplatniť, takže ak chce niekto posúdiť možnosť podania spoločnej žaloby alebo podobne, prihlásil by som sa. môj e-mail je mangelopez@ono.com.

    Pozdravujem a povzbudzujem skalu ťažkostí.

  42.   Miguel Angel Lopez Garcia dijo

    Ahoj Luis.

    Ale nemôže to byť tak, že to, čo sa hovorí, že môže utrpieť zvýšenie rýchlosti, je dôvodom pretrhnutia rozvodového remeňa? Nie je to moja pochybnosť. Čo sa týka druhej chyby. Pred odchodom na cestu som si precízne skontroloval hladinu vody a hladinu oleja a jednu vec som mal ako druhú, a to je moja odvaha, lebo keby som bol na vine aspoň ja, tak by som to jedol so zemiakmi a nie Nehovorím nič, ale štve ma, že pred odchodom si všetko prezerám a keďže je to druhý motor, je mi to veľmi podozrivé.
    Mimochodom, dakujem za odpoved Luis. Pozdravujem.

  43.   louis gaton dijo

    Miguel Angel, prvá chyba, ktorú spomínaš, vôbec nesúvisí s problémom, ktorý tu uverejňujem (DFP). Namiesto toho vám hovorím, že ÁNO, mali ste to reklamovať, pretože remienok bol v rámci životnosti odporúčanej výrobcom a mali by vás odškodniť. Mazda sa mohla držať toho, že ste možno neprešli všetkými kontrolami stanovenými v úradnom dome a preto "nezistili" predčasné poškodenie vášho rozvodového remeňa, ale v každom prípade ste sa mohli dohodnúť a možno zdieľané náklady na opravu namiesto toho, aby ste si ich platili sami.
    Druhá porucha, ktorú spomínaš, pri tak stručnom popise ťažko vedieť, čo sa s ňou stalo...možno jej došiel olej (spotreboval turbo) a prehrieval sa motor nadmerným trením, v ktorom bol skor tvoja chyba, ze nekontrolujes hladinu, mozno chyba auta za to, ze prehnane minul olej, tu je velmi tazko konkretizovat.
    Dúfam, že budete mať s vozidlom šťastie
    pozdravy

  44.   Miguel Angel Lopez Garcia dijo

    Jasné, Luis, nepochybuj, že to urobím. Mechanik hovorí, že akonáhle to metodickejšie rozoberie, niečo bude vedieť, ale už som ti povedal, že to malo vodu a olej, takže nevie. Tupý kĺb je to, čo som si najprv myslel, ale zdá sa, že sa mu to nestalo, ale ok.

    Konečne sme v kontakte. pozdravujem.

  45.   louis gaton dijo

    Miguel, ak by motor točil veľa "sám od seba", bez akcelerácie, tak sa môže stať, že prasknutý rozvodový remeň súvisel, ak nie, nevidím v tom súvis (pozn. ani ja nie som profesionálny mechanik ).

    Roztopené piesty bez pretáčania a na začiatku cesty olej a voda v poriadku... jediné čo ma napadá je, že sa to cestou stratilo/spotrebovalo, alebo prasklo tesnenie hlavy (alebo hlavy valcov) resp. . Neviem. Ak vám vysvetlia, čo sa stalo, povedzte nám to.

    pozdravy

  46.   mazdero dijo

    Som blázon do niektorých komentárov, páni, mám Mazdu 3 Sportsedan Sportive 1.6 Crtd z roku 2005 a je to ŠPERK, veľmi tichý, veľmi dobre sa oň starám a je to ako prvý deň, keď som ho vytiahol z predajne. a ja som človek, ktorý veľmi rád drvím pedál a funguje to tam perfektne, baví ma, že Fernando, ktorý hovorí, že by sme nemali kupovať žiadnu mazdu, no poviem vám, ďalšia vec, ktorú si musím kúpiť, bude mazda, pretože sa vám pokazila alebo sa vám pokazila neznamená, že sa pokazí každému, okrem toho, že Mazda je už niekoľko rokov na popredných miestach spoľahlivosti spolu s Hondou a Toyotou. nepodarí sa a nikto neunikne, ale že sa ti to nepodarí a povieš, že si nikto nekúpi mazdu, lebo to hovoríš, no veľa sa smejem a opakujem, že mazda je niekoľko rokov po sebe na prvých miestach v spoľahlivosti a dobre, ak nie Nechce sa mi tomu veriť, pretože tie štúdie sú na niečo a nie na to, aby boli pekné, ze to co sa ti stalo je sviňa dobre ano a pravda je ze ta to dost nasraje ale nie preto vsetky mazda skrachuju a uz nie su spolahlive a tam vidis tolko premiovych znaciek bmw, audi, mercedes majú nižšiu spoľahlivosť a zlyhávajú viac, ako si dokážete predstaviť, a dnes sú najspoľahlivejšie značky áut japonské.

  47.   pablo dijo

    ahojte vsetci len chcem povedat ze som si kupil novu mazdu 3 v novembri a ma uz 24000 km a momentalne nema ani jeden problem a som velmi spokojny s jej spravanim na ceste tak ako som spokojny s cenou prvej revízia, ktorá išla na tých 20000 XNUMX km, nie ako v iných domoch, ktoré vás nútia ísť oveľa skôr. Dúfam, že s autom budem aj naďalej tak spokojný a budem vám tu môcť o ňom povedať.V každom prípade budem pozorný na prípadné poruchy komentované, ďakujem

  48.   KAŽDÝ dijo

    Tiež som "veľmi šťastný". náboj 6 z roku 2006. Pri 40.000 4 km sa zlomí remeň riadenia a vačkový hriadeľ alebo čo. Dobre, že to bolo v záruke. Ale tento týždeň, mesiac po výmene rozvodov, beriem auto do dielne, lebo trochu hučalo a tam mi povedali, že praskol kľukový hriadeľ a keďže nie je záruka, že neprevezmú. Aký nákup robíme od Mazdy. Všetky revízie v oficiálnom servise, bez prejdenia km, vždy s opatrnosťou a po XNUMX rokoch sa rozhodnite: Utratíte veľa na tomto aute na úkor toho, že sa neskôr stane niečo iné, alebo zmeníte značku. Myslím, že to bude druhý a dúfam, že to poviem čo najväčšiemu počtu ľudí.

  49.   William dijo

    Ó môj ...

    Už sa bojím, veľmi sa bojím, ale naozaj. Mám nedávno kúpenú Mazdu 5 diesel z druhej ruky s 36.000 20 km. a pred štyrmi dňami sa mi prerušovane rozsvecoval tento známy DPF indikátor... zobral som to k mechanikovi, ktorého poznám a ten mi povedal presne to, čo je napísané v príručke k autu: jazdite cca 25-70 minút rýchlosťou viac ako 2.500 km/h a pri 70 otáčok. Aby som sa vyliečil v zdraví, prešiel som asi 70 km. ale nič, predvčerom ďalších XNUMX a nič...
    Dnes som vstúpil do fóra, aby som zistil, či môžem získať viac informácií. Radšej to neurobil. Už teraz rozmýšľam, čo musím urobiť, aby som sa toho zbavil...
    Bojím sa a ľutujem, čo na mňa prichádza...
    Aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

  50.   Abdel dijo

    Ja sa tak bojím svojej mazdy 5 s najazdenými 49.000 XNUMX km a do tohto týždňa žiaden problém, že vyskočí DPF neviem čo s tým. Vezmem to do dielne, povedia, že nemôžeme vedieť o čo ide a povedia mi, aby som to vzal domov, beriem to do inej, čakám, čo mi povedia, či by ste mohli pomôžte mi, prosím, muxas garciassss tu vám nechám svoj e-mail dahin16@hotmail.com

  51.   Emilio dijo

    mam mazdu 3 a zahrieva sa viac ako normalne vozidlo je po ceste a diagnoza mi povedala ze je problem so vzduchovou zmesou co mam robit alebo to bude som z guatemaly dakujem

  52.   louis gaton dijo

    Emilio, z takej diaľky je veľmi ťažké vám pomôcť, ale to, čo naznačujete, je znakom prebytočného vzduchu v zmesi. Skontrolujte tento bod.
    pozdravy

  53.   Justo dijo

    Dnes moja Mazda 4 3cv vstúpila po štvrtýkrát. podľa šťastného DPF je to skutočné zlyhanie domu Mazda, ktoré nevedia rozpoznať ani vyriešiť, poslal som list na zákaznícky servis a odpovedali mi, že je to ŠPECIÁLNE auto, jazdiť len po ceste bývam na Malorke, pre ktorú nie Veľmi dlhé tlačové náklady, pri kúpe takéhoto auta na to veľmi myslia, všetko sú to problémy a najlepšie je, že ani netušia, ako to vyriešiť.

  54.   Juan Colmenarez dijo

    Drahí priatelia

    Hovorím vám o mojom prípade z Venezuely, mám Mazdu 6 a problém s týmito motormi je podľa prieskumov, ktoré som musel vykonať, že tento motor pracuje pri extrémne vysokej teplote, pretože výrobca vyžaduje použitie len 20w 50 api olejov,aj z novych.to je uplne nelogicke,ale napriek tomu vozidlo vykazovalo hluk,ktory podla mojej predpokladanej diagnozy bola ojnica,v Mazde mi povedali,ze som sa mylil,ze komputer analýza bola tá, ktorá sa chystala priamo nájsť chybu, po 15 dňoch čakania mi povedali o obežnom kolese motorového oleja a povedali mi, že diel ako taký nie je dostupný a že budem musieť počkať a stojí to okolo 600 amerických dolárov nakoniec som doviezol priamo do Venezuely diel s cenou 60 $, ktorý bol nainštalovaný a hluk pokračoval vo vnútri predajne, okrem toho, že som musel zrušiť diagnostiku a nesprávnu prácu, aby som mohol odstráňte vozidlo zadok po spore o zodpovednosť Zrušil som asi 400 USD Vozidlo som odviezol do súkromnej dielne, kde bol motor rozobratý, čo spôsobilo poškodenie ojnice číslo 2 a opotrebovanie materiálu kľukového hriadeľa, čo ma prinútilo vymeniť uvedené diely investovaním a suma okolo 3000 USD a po 2 mesiacoch si uvedomujem, že olej vozidla z neznámych príčin značne spotrebúva aj personál Mazdy, ktorý zatvára oči pred týmito chybami na ich motoroch a s ktorými súhlasí, ale nerobí nič, aby ich usmernil. zákazníkom získať jasnú a presnú odpoveď na problém teraz opäť investujem dôležitú sumu peňazí na opätovné vyriešenie problému... odporúčanie vysvetliť rodine a priateľom, aby neuvažovali o kúpe vozidla mazda.

    1.    záznamník hovorov dijo

      priateľu, povedz mi, čo si urobil s hlukom, môj má rovnaký problém, znie to ako dissel, vďaka Bohu, že som nemusel kupovať olejové obežné koleso, ktoré hovoria, že to tak volajú, iní to volajú follower rocker arm a v dielni, kde ho mám, tomu UFO hovoria vtip, pretože to tak vyzerá, je to tak, že som to nekúpil, pretože niekto rozobral motor a požičal mi ho a uvedomili sme si, že to nebolo preto, produkoval rovnaký hluk, takže sme naň dali veľmi jemné podložky, aby sme znížili hluk, nasadili sme ich na štyri skrutky, ktoré má, a pri každom pokuse sme ho znížili vždy sklopením krytu motora, kým sa hluk neznížil iba pomocou 2 podložky na každej skrutke fakt je že to stále znie veľmi nízko ako dissel chcem vedieť či si to už riešil a ako

      1.    MOISES IGNACIO CAMPO CABALLERO dijo

        JA SOM MOISES 2017 PORUŠENÉ TURBO A Kľukový hriadeľ S 80000 KM BERIEM HO DOMOV

  55.   louis gaton dijo

    Juanjovero, tie hrdzavé stopy na podbehu, aj keď sa to na nové auto zdá smutné, možno dokonca označiť za „normálne“, ak auto často využívate v horských alebo zasnežených oblastiach. Absolútne neprípustná je hrdza na krídlach a častiach karosérie, keďže výrobca ponúka (neviem s istotou) 8 až 12 ročnú záruku. Bezpochyby by mal reagovať aspoň na tú hrdzavosť, nezvyklú v modernej karosérii s tak malým časom.

  56.   Mauricio Londono dijo

    pozri na moje... Mám Mazdu 6 2006 s motorom automat 2.0, kupoval som ju asi pred rokom z druhej ruky len 50.000 80.000 km vo výbornom stave podľa znaleckého posudku. Ukazuje sa, že pred mesiacom som si to vzal na XNUMX XNUMX km servis podľa vlastného výberu, pretože som dosť náročný na svoje veci, aby to bolo dokonalé. odišiel z dielne a podľa predajcu mazdy v mojom meste bolo auto perfektné.
    Ukazuje sa, že z jednej chvíle na druhú vyzerá tabuľa ako vianočný stromček, rozsvietia sa kontrolky abs, protipreklz, trakčná kontrola, ručná brzda, motor a tak ďalej. V Mazde už skoro dva týždne kontrolujú čo to má a jediné čo mi vedeli povedať bolo, že pcm je poškodený....... auto tohto rozsahu a ks bolo poškodené pri 80.000 2500 km………….!!!!! Aké hnusné auto a čo je najlepšie, vieš aká je cena opravy???? XNUMX amerických dolárov. úžasný. NIKDY NEKUPUJTE MAZDU, AUTÁ NAJHORŠEJ KVALITY.

    1.    Jorge dijo

      ahoj mauricio, chcel by som vediet ako ti doslo auto, mam rovnaky problem, dakujem.

  57.   jlu dijo

    Práve som si kúpil mazdu 3i… 2009 A robí mi to sériu problémov, vrátane toho, že sa rozsvieti kontrolka na volante a automaticky stvrdne a neotáča sa…. Je to ako keby bolo zablokované... už som to dal na niekoľko dielní a nikto mi nevie dať diagnózu... A zobral som to do Mazdy a ani oni nevedia čo to je... Neviem, čo mám robiť, naozaj milujem tieto autá. Už som jeden mal a nerobilo mi to žiadne problémy...

    1.    luisgaton dijo

      Nezdá sa to ako veľmi komplikovaná porucha... najpravdepodobnejšou príčinou je riadiaca jednotka posilňovača riadenia, štartér alebo počítač karosérie. Na zdravie

    2.    JORGE AGUIRRE dijo

      To isté sa mi stalo s mazdou 3 r.v. 2008 LEN Z AGENTÚRY mala tú chybu čo spomínaš, rozsvietila sa kontrolka a volant veľmi stvrdol a neotáčal sa, zobral som ho 4x do RK a 4-krát mi povedali, že jeho auto je pripravené, bola to poistka, jeho auto je pripravené, bola to hadica, čisté vynálezy nikdy nedopadli dobre, štvrtýkrát som sa vrátil do agentúry a nechal som tam auto a povedal som im, že nechcel sa o tom viac baviť s bankou, v ktorej som mal úver a dali mi vymeniť auto.

      Vymenili mi auto a s novým sa zdalo všetko v poriadku, až po roku mi začal vypadať alternátor, bral som ho do agentúry, keďže mal ešte záruku a nikdy nechceli akceptovať, že je to alternátor, radšej vymenil baterku, ale auto Nikdy neprestalo zlyhávať, kým neskončila záruka, vzal som ho do servisu a tam mi povedali, že je to alternátor a že sa už nedá opraviť, tak som musel kúpiť nový.

      SKODA, ŽE SA UŽ NEDÔVERÍTE AKEJKOĽVEK AUTORKÉRE, KEĎŽE NEMÁ POCTIVÝ A PRIPRAVENÝ PERSONÁL NA SKUTOČNÉ RIEŠENIE PROBLÉMU, KTORÝ ICH AUTÁ PREDSTAVOVALI

      1.    alfonso dijo

        ahoj Jorge, si tenista?
        ide o
        Alfonso de Ezcaray

  58.   tori_amoss dijo

    Dobry den.. mam Mazdu 6 v6 2009, a maly sa mi uz nezapol, nedal mi pristup k tlacidlu hviezdicky, len sa rozsvietilo na cervene a palubna doska alebo jej kontrolky, isla do RK a vravia mi, ze je mozno poskodeny modul na rozpoznávanie klucov, kedze je bezdrotovy a lokalny modul tiez, ako je mozne ze su poskodene oba naraz a ja som bez auta asi 2 tyzdne cakam technici aby to riesili, teraz je ironie, ze mazda vyvinula blokovu technologiu zapalovania a neda sa to vyriesit jednoduchym stlacenim tlacidiel a ruk...

  59.   Rigo dijo

    ahoj dobry vecer, poviem ti ze mam motor mazdu 6 2.3 rocnik 2005 a ma 263tis km a stale ide od 180 do 200 a motorka nie je vobec odkryta mam rad svoje auto a samozrejme tu v r. Venezuela ake auto to nie je poskodi predok a napinak ze ak ho vymenim a jeden remen zvysok je v poriadku chcem to predat kupit novsie lebo su elegantne mäkke a velmi kvalitne

  60.   anjel dijo

    No, v tomto príspevku sa vyjadrím z jednoduchého dôvodu komentára "mazdero", no: nasledujúce, kúpil som si minulý marec pred 4 rokmi, Mazdu 6 a so sotva 27000 1 km ma nesklamala, ale 2 Jedného dňa sme mali strach, keď som išiel s rodinou, tak podotknem, že mám 5 malé deti, išli sme cez mesto, moje auto začalo zrýchľovať, potom z neho začalo vychádzať obrovské množstvo bieleho dymu. výfuku a ja som zareagoval dupnutím na brzdu, ako by reagoval každý a moje prekvapenie bolo, že auto nereagovalo a už trápený som vypol zapaľovanie a na moje prekvapenie sa nezastavilo a musel som zdvihnúť ručná brzda, vďaka tomu, že sme nešli rýchlo a práve v tej chvíli nikoho nebolo, sme sa zbavili nehody. Auto potom nevykazovalo žiadnu poruchu a "nevedeli" alebo "nepovedali" čo sa stalo. A minulý mesiac na ceste na dovolenku auto stratilo energiu a na paneli sa rozsvietili VŠETKY kontrolky zapol som ako sa dalo Na ramene som vypol zapalovanie a znova zapol a vsetko bolo perfektne az o par kilometrov neskor ked sa stalo to iste sme isli do dielne a jedine co povedali po 2 hodinach čakalo sa, že je znečistený filter pevných častíc (náhodou boli 4 autá Mazda vpredu s rovnakým problémom) po oprave sme pokračovali v očakávanej ceste a keď sme dorazili, zopakovalo sa to vyššie a tiež stratil olej, takto sme si znepríjemnili dovolenky a museli sme sa vrátiť a dnes už len viem, že problém sú 2000 vstrekovače motora, ktoré sa pokazili a tak dali poruchu viac ako XNUMX €, teraz o čom hovorím , a keby sme sa v ten deň s rodinou zabili, kto by bol zodpovedný za takú tragédiu? keď som na úkor nájdenia niekoho zodpovedného za to, zatiaľ čo v tomto dome Mazda si umývajú ruky od platenia peňazí niektorým a iní sa hlúpo ospravedlňujú, ako napríklad, že to bolo kvôli palivu.
    no, dúfam, že môj čin tohto typu vám môže byť užitočný a naznačujem, že som veľmi rozrušený takýmto správaním týchto ľudí, a keďže som vedel, aký problém môžu mať a všetko, nikto sa mi neodvážil zavolať a informovať ma oveľa menej.

    Pozdravujem. pozor, ak máte „auto“ takpovediac podobné.

    1.    rafael dijo

      Ahoj Angel... to isté sa mi stalo na diaľnici pri rýchlosti 120 km za hodinu a myslím, že to viem povedať vďaka sile, ktorú som mal a pretože to bola rovinka... auto som držal rovno, ako som vedel, neprestávalo a biely dym bol enormný... ručnou brzdou som zastavil vozidlo prilepené čo najbližšie k ramenu...
      Išlo to samo a asi po 5 alebo 10 minútach som to naštartoval a všetko vyzeralo normálne...
      Veľakrát sa zobudím s tým, že sa vo sne začnem vidieť, ako prechádzam do protismeru a narážam do kamióna... To všetko po 5 rokoch, porucha 5000 eur... Mazda 5 Sportive 143cv... celkom utrpenie pre auto...

      1.    JOSE LUIS dijo

        Ahoj Rafael.Mám naftový motor Mazda 6 s výkonom 143 koní. so 140000 7 km.a pred XNUMX dnami sa mi stalo nieco velmi podobne ako tebe.Ked sa mi podarilo zastavit auto pozrel som na hladinu oleja a bola vysoko nad maximom,takze dedukujem ze zmes paliva /olej z olejovej vane sa dostal nekontrolovane do valcov, co pravdepodobne sposobilo to prudke a nekontrolovatelne zrychlenie a enormne vyfukovanie dymu z vyfuku.Vymenil som olej a teraz ide dobre, ale chyba to spôsobilo, že hladina oleja stúpne tak vysoko, že pretrváva.Môžete mi povedať, čo obviňovali z príčiny vášho problému a čo zmenili/opravili?Ďakujem.

    2.    luca dijo

      ahoj anjelik!!, presne to iste sa mi stalo tento stvrtok s mojim 6 mesacnym deckom na birdo a nezabilo ma to ani zazrakom, reklamoval som mazda, ale v dielni znameho povedal mi ze je to preto, lebo stúpol olej!, fakt je, že 4 vstrekovače havarovali a pýtajú odo mňa 5000€, neviem či to prevezme mazda, ale je jasné, že nie. veľmi normálne, pozreli ste si niečo?, ďakujem pekne Ak chcete, nechám vám svoj e-mail a napíšte mi tam:
      makea100@hotmail.com, Ďakujem

  61.   anjel dijo

    pozri ja nic nehovorim, kazdy tam ma svoje, ale jasne ze uz nebudem riskovat zivot svojej rodiny s tym autom, moze to byt smola, alebo ako to nazvat, ale moj je nie je to jediný prípad, že sa také niečo stalo, poznám až 3 rovnaké alebo podobné prípady.

  62.   Kike dijo

    MAZDITA MAZDA 6 143CV 2007. SKLAMALA SOM, KED JSEM PREJDELA JEDNO AUTO NA 100KLM A OTÁZKY SPOMALI NA 6000. VYCHÁDZAL BIELY DYM, KTORÝ ZACHYCIL V ZASNEŽENÝ DEŇ OSTATNÉ ZASTAVILI AUTÁ. AJ TERAZ SÚ PORUŠENÉ A TO BOLO PRED 2 DŇAMI MAZDA MI POVEDAL, ŽE MUSÍM SLEDOVAŤ HLADINU OLEJA, PRETOŽE OLEJ ZMIEŠATE S OLEJOM, NIKDY NEMÔŽETE ÍSŤ ZA X CALA A TERAZ SA čudujem, AKÉ DÔSLEDKY TO MIXITE + OLEJ MÁ PRE MOTOR VŠEOBECNE MAZDA HOVORÍ, ŽE SA NIČ NEDÁ SOM MU POVEDAL A GUEVO AKO OVPLYVNÚ PIESTY DO VSTREKOVANIA BOH VIE, ŽE VIE O STROJOCH NA NÁS OCHRANU AMEN

    1.    luisgaton dijo

      Čo presne myslíš pod tou zmesou olej + olej?

  63.   cmazda dijo

    ahojte vsetci nie ak mi niekto vie pomoct mam mazdu 3 rok 2008 a ked som ju kupoval bola s vypadnutym napajanim z vyroby ale prestala fungovat nevie niekto preco sa to stalo

  64.   marisco1971@hotmail.com dijo

    Mám mazda3 2006 a má problém, keď odpojím záporný kábel batérie a znova ho pripojím, vždy odhlasuje aktuálny čip

    1.    luisgaton dijo

      Je to úplne normálne a deje sa to na všetkých autách. nie je problém

  65.   Fernando dijo

    ahojte, neviete niekto ako sa da vypnut signalizacia rychlosti, ktora sa zapne pri 13o km za hodinu v mazde 626?

  66.   David dijo

    No ja mam 3 Mazdu 1.6 CRTD maju 6 Alis a ide to super, pri najazdenych 105.000 1 km pozor olej co davas by mal byt ACEA C4000 prave ten predlzuje zivotnost FAP a z času na čas Kedy udržiavať 4500/2 ot./min v XNUMX., aby sa FAP regeneroval, je každoročná výmena vzduchového filtra zodpovedná za mnohé poruchy.

  67.   dahian dijo

    Dobrý deň, mám Mazdu 6 model 2004m cc 2300 a jazdím a volant sa ťažko otáča. Kto mi môže povedať, aké presné je moje auto?

  68.   fran dijo

    Dobry den...mam Mazdu 3, 1.6, 109 koni z roku 2006, moj problem je ze zastavuje ked chce... a dielna nevie najst problem... stalo sa mi niekedy ze po r. použitie pri štartovaní alebo pokuse o naštartovanie Nerobilo to a nie je to problém batérie alebo alternátora, stalo sa to niekomu?

    1.    havarovať dijo

      Vyčistite snímač polohy kľukového hriadeľa prípravkom WD 40, budete prekvapení

    2.    olej dijo

      Pozrite sa aj na konektor koľajnice vstrekovača.

    3.    lina dijo

      Dobry den, Fran, co sa tyka problemu, mam taky isty... DAKUJEM!

  69.   LUISIMON dijo

    AHOJ PRIATEĽ KDE JE BENZÍN VONVA MAZDY 3 2008

  70.   eva dijo

    Dobrý deň, mám Mazdu 6, motor 3000 2005, auto mi začalo vadiť najprv neštartovaním, pri štarte sa ťažko stabilizuje, znie ako keby sa srdce snažilo naštartovať a celý motor sa tak hýbe. Tiež pri chôdzi to znie, ako keby sa niečo upchalo, ako keby ste nedostávali dostatok plynu, najmä keď idete do kopca. Teraz, keď idete, zrýchľuje, takže sa musím držať blízko brzdy a s dostatočným odstupom od auta vpredu, pretože zrýchľuje samo. Okrem toho už vymenili palivové čerpadlo, vyčistili vstrekovače a stále nevedia čo majú. Som už unavený, pretože som do tohto auta investoval veľa peňazí. Čítal som komentáre vyššie a hovoria o DPF filtri, ako môžem skontrolovať, či by to mohol byť problém s mojím autom? Vďaka pozdravy

  71.   Orlando dijo

    Dobry den, mam mazda 3 r.v. 2003 a problem je ze pri tankovani plynu mi robi problemy nastartovat a musim niekolkokrat stlacit na plyn a aj z toho vychadza cierny dym. To je len vtedy, keď natankujem benzín. čo môže byť?
    Orlando

  72.   Javi dijo

    Kúpil som si Magda6 2.2 CRTD 163 cv Wagon Style, každú výmenu oleja musím plánovať a/alebo meniť brzdové kotúče, pretože sa mi každých 20.000 30.000 / 123.000 XNUMX km ohýbajú. Má najazdených XNUMX XNUMX km a je to už piaty krát, čo som musel požiadať Magdu o vyriešenie problému. Keď brzdím, celé vozidlo sa trasie a volant to nedokáže udržať. Nebezpečenstvo pre vodiča, cestujúcich a bezpečnosť na cestách pre chodcov a iné vozidlá.

  73.   dajte mi dijo

    ahojte, dobry vecer mam motor madza 5 2000 a 143 k menil som tesnenia na vstrekovacich kvoli úniku oleja a z tesnenia vahadla stale vyteka olej teraz sa mi zda ze presakuje cez vackovy hriadel a napr. kľukový hriadeľ, dpf filter ma nudí vie mi niekto povedať prečo z auta vyteká olej a čo je príčinou tohto problému aby som to raz a navždy vyriešil a nech ma auto v kľude dožiť že mám dosť s autom

  74.   yo dijo

    Daj mi tvoja Mazda má hlavne 2 problémy. Cez tesnenie vačkového hriadeľa preteká olej, na demontáž remenice musíte demontovať rozvodový remeň, ale nestačí vymeniť tesnenie a remeň ak je mokrý od oleja, musíte vyriešiť aj druhý problém.
    Druhým problémom je, že máte úniky kompresie do kľukovej skrine, čo spôsobuje nadmerný tlak pár kľukovej skrine a prefukuje tesnenia.
    Na vyriešenie netesností pri kompresii musíte vymeniť protipožiarne podložky vstrekovačov, ktoré sú zase príčinou nadmernej spotreby oleja.
    Ak vaša Mazda spotrebováva prebytočný olej, odporúčam tieto opravy a tiež rozoberte kľukovú skriňu motora, aby ste vyčistili nasávačku olejového čerpadla a zabránili budúcim poruchám v dôsledku nedostatočného tlaku oleja.

  75.   Milagros dijo

    Mam mazda 3 2005. Skoro ma zabila. Vypína sa na cestách. Sprievodca sa zasekne. Už to niekoľkokrát zopakoval. Čo môže byť. Vlastne som narazil na ballu. Spôsobuje mi nehodu

  76.   JESUS dijo

    MAZDA 5 DIESEL 143CV ROKU 2007. NIEKTO MUSEL VYMENIŤ SADA ROZVODOVÉHO REMEŇA A ČERPADLA, KTORÉ ODPORÚČAJÚ PRI 120.000 XNUMX KM. AKÚ CENU STE ÚČTOVALI U OFICIÁLNEHO PREDAJCU?

  77.   Noe dijo

    Dobrý deň, mám mazdu 3 1.6 diesel ročník 2007 jazdí po meste auto začalo zvyšovať rýchlosť až tak som sa rozhodol ho odstaviť a na moje prekvapenie, kým som ho núdzovo odstavil auto stále zrýchľovalo bez dupli na plyn. začalo dymiť Vzal som kľúče, ale auto sa nedalo vypnúť, stále zrýchľovalo a bežalo, musel som odstrániť terminál, aby sa motor zastavil. Toto sa mi stalo v roku 2013 Videl som to Išiel som do Mazdy a oni nevedeli o spomínanej odvolacej kampani. Priniesol som im túto správu, a tak boli informovaní, umyli si ruky, a tak som si musel nájsť život a opraviť ho sám. nový motor a turbo.

  78.   MARIA TISCAR RODRIGUEZ LARA dijo

    PÁNOM MAZDY
    MÁM 6 ACTIVU S 139000K OD 35 ROKOV SOM NIKDY NEMOHOL REGENEROVAŤ SÁM VŽDY S POČÍTAČOM
    ANI PRI 2500 RM ANI DO 1 HODINY CESTY. MÁM VŠETKY ZÁSAHOVÉ FAKTÚRY DOMU A POZDRAVUJEM:

  79.   bianora dijo

    Mam Mazdu 3 motor 2.3 triptonic hb rok 2005 kupil som ju len z druhej ruky ale neviem aky olej pouzit na vymenu motora a mensie naplnenie prevodovky :( tiez som si len vsimol ze ma maly hluk ked točenie volantu na pravej strane nie je silný, čím to môže byť?Vraveli mi podľa toho, čo som namazal a namazal, že to prejde.
    Je vhodné umývať parný stroj?
    dakujem pozdravujem.

    1.    louis gaton dijo

      Bianora, nikdy za žiadnych okolností by som neodporúčal umývať motorový priestor parou. Sú ľudia, ktorí to robia...ale ja by som to nikdy neurobil v mojom aute.

  80.   yo dijo

    Mam mazda 6 r.v 2008, 220000km, vznikol hluk v rozvodnom priestore, v mojej dielni nevedia zistit pricinu a volaju mazda.
    Odpoveď je, že sa čudujú, že to vydržalo toľko km, keďže väčšinou majú problém s kľukovým hriadeľom a predtým sa lámu.
    2000 a tie nové diely, kto sa priblíži k tým km, už môže zobrať na vedomie.

  81.   uhorka dijo

    Je v novej Mazde 6 nejaký prípad zablokovania riadenia počas jazdy!!!

  82.   diana dijo

    Mazda cx7 diesel z roku 2010, práve sa mi zadrel motor pri 100.000 XNUMX km. Nie som prvý ani posledný. Aké klamanie značky. BOJKOT MAZDA

  83.   Miki dijo

    Mazda 5 2006 kolesá pri 20000 120000 km, výmena za Michelin zmena na 175000 XNUMX iný Michelin momentálne XNUMX XNUMX.
    Zadné tlmiče na 30000 60000 v grantia. Gasoi pumpa pri 130.000 2000 km vstupuje do grantia.Odporúčaný rozvodový remeň na XNUMX XNUMX. A teraz začína festival filtra pevných častíc DPF a majú svätý nos vypýtať si XNUMX €.
    Pýtam si ich na znalecký posudok na kúpu cx5 a oni mi tú 5-ku oceňujú na 4500 €.

  84.   Jozef ma dijo

    Vezmite si 4500 XNUMX € a vystúpte z toho krvavého auta.
    Je to najväčšia kravina, akú môže výrobca urobiť,
    A bolo mu úplne jedno... že sme si my užívatelia rozbili vrecká, aby sme ich nestratili. Ale je to naozaj ten najväčší SHIT 25.000 XNUMX €, ktorý dokázali urobiť.
    Nezmiernené svinstvo. Krátky zoznam: pneumatiky, valec a hlava valcov. Roztrhol ventil motora a laku späť do polárne.
    Olejové čerpadlo, voda, dva prevodové remene, tri remene a to všetko so 100000 XNUMX km. Spýtate sa akéhokoľvek mechanika na to auto...
    Moja je už nasadená na gumu riadenia a neviem čo iní zozadu.
    A motor sa pohybuje zo strany na stranu
    Ani na fotkách nechcem viac

  85.   Alan dijo

    Mazda CX 7 2.2 diesel 173 k. Rozsvietila sa mi kontrolka tlaku oleja a po 20 sekundách auto zastalo na diaľnici. Do dielne a zabaveného motora verdikt. Vysvetlenie značky, sú motory, ktorým sa vstrekovače časom uvoľnia, vynechávajú, unikajú plyny, vytvára sa uhlík, ktorý padá do oleja s následkom upchatia olejového čerpadla a následného zadretia. Značka to vie a má upozornenie, že dotiahnutie kontroluje v revíziách, ale neupozorňujú majiteľa, aby prešiel dielňou. Výsledok v mojom prípade 4 ročné auto a 33000 XNUMX eur za šrot. Nech žije Mazda. NIKDY VIAC MAZDA

    1.    jose manuel lopez maside dijo

      ahoj stalo sa mi to iste ale kontrolka sa nerozsvietila

  86.   kike dijo

    Som si uplne isty, ze minimalne 90% tych co tu daju nazor nenajazdi viac ako 10000 30000km rocne a uz aj deti zo zakladnej skoly vedia, ze sucasne diesle daju viac problemov ako benziny a to uplne vo vsetkych znackach a nie len v Mazde. Nechápem tieto sťažnosti, všetci tí, čo zarábajú viac ako 3 XNUMX ročne na to majú svoj dôvod, ale čo zvyšok? Môžete vstúpiť na všetky fóra všetkých značiek, ktoré chcete a vážiť si výsledky nafty a benzínu a uvidíte, že neklamem. Teraz príde hnev, plač a výčitky a keď sa zbavíte svojich áut, prejdete na iný diesel, ale inej značky. Mám benzínovú Mazdu XNUMX a nemením ju za žiadny diesel na trhu, nech je akýkoľvek. Pri kúpe auta musíme lepšie posúdiť, čo potrebujeme, použiť hlavu a nenechať sa strhnúť trendmi... potom prídu sťažnosti a fňukanie, tak to chodí.

  87.   Biely dijo

    Ahoj. Som vydesený zo všetkého, čo tu vidím. .. ak to zistím, tak si Mazdu nekúpim ani zo srandy...
    Poviem ti, čo mi poradíš. .
    Asi pred 2 mesiacmi som si všimol, že moja mazda 3 stráca silu, v kopcoch bolo neskutočné, ako som dupol na plyn a nešlo to nad 30 km/h, predstavte si tie autá, ktoré som mal za sebou, aké boli nasraté. .. niekedy aj po zastavení a vybratí kľúčov Po kontakte ventilátor ešte dlho fungoval... niečo, čo som nikdy predtým nerobil.
    Moja mazda je z roku 2008 a teraz keď ju beriem do dielne, tak mi hovoria, že je to problém s filtrom pevných častíc a že ju beriem na úrad, lebo si s týmto problémom nevezmú prsty...dnes som nechal som to v dome mazda v Cádize a povedali mi, že sa na to pozrú, aby mi dali odhad. Účtujú si 40 eur a viac, aby sa na to pozreli, kým nenájdu problém. ..
    Uvidíme, ako veľmi ma priklincujú k niečomu, čo už určite poznáte a navyše teraz čítam toto...

    Zažil niekto niečo ako stratu sily, najmä pri dlhých prevodoch?
    Ďakujem za pozornosť.

    1.    diana dijo

      Ahoj Blanca, vyriešila si problém? Môžete mi povedať, čo sa stalo s autom? Mam aj Mazdu 3 1.6 z roku 2006 a stráca výkon, je u predajcu 2 mesiace a menili filter pevných častíc, turbo aj riadiacu jednotku a stále nevedia prečo stráca výkon, ja som zúfalý. Zatiaľ som nič nezaplatil, ale bojím sa účtu, ak to niekedy opravia.

  88.   Carlos dijo

    Nechal som svoju Mazdu 3 vo Vigo Augasa SA na údržbu a dodatočné záručné listy 3 plus 2, ktoré som mal v odkladacej priehradke, zmizli. Auto ide dobre, ale varujem vás pred podvodníkmi, ktorých zamestnali.

  89.   ozbrojená stena dijo

    MÁM MAZDU 6 SKUTOČNÚ BOLÍ HLAVY S INTELIGENTNÝM KĽÚČOM, KTORÝ O TOM NIČ NEMÁ NA ZAČIATKU VEĽMI DOBRE A NESKÔR SOM JU PREHNAL NA WORKSHOPE A WORKSHOPE V AGENTÚRE QUERETARO PROBLÉM A TAK, ABY STE CHWIINT SERVEROVALI KĽÚČE TERMÍNY A NEDAJÚ NAPROGRAMOVAŤ KĽÚČE ZRAZU NECHCE ZAPNÚŤ PRAVDU UŽ NECHCEM DÁM LACNO.

  90.   Iago dijo

    V prvom rade by som chcel začať oštep v prospech Mazdy, všetko čo sa hovorí je pravda, ale s poznámkami, motory Mazda najskôr vykonajú regeneráciu DPF (filtra pevných častíc) pomocou vstrekovania paliva pri výfuku ventil je otvoreny, aby sposobilo spalovanie vo filtri pevnych castic, zvysilo teplotu a spálilo všetok uhlík, no a čo sa stane, keď sa do bodky nedodrží to, čo odporúča výrobca?Napríklad použite NEVHODNÝ OLEJ!!Mazda pre motory s DPF Vyžaduje použitie oleja ACEA C1 a že vyhovuje aj testom, v ktorých sa vyžaduje, aby mazivo plnilo svoju úlohu aj v prítomnosti paliva zriedeného v oleji, no, koľko dielní používa túto normu??, odpoveď je ľahké, menej ako 36 %, bežne používajú len normy ACEA C3 (čo nie je to isté ako ACEA C1).
    Prasne turbo kvôli zriedeniu paliva olejom, chyba Mazdy? NIE!! Vina, že použitý olej určite nespĺňal požadovanú vlastnosť odolať riedeniu.

    Viac vecí, DPF alebo FAP sú zanesené 2 prvkami (uhlík a sulfátový popol), limity si môžete skontrolovať v akomkoľvek technickom liste akéhokoľvek oleja, (ACEA C3 vždy nad 0,6%, ACEA C1 vždy pod 0,5%), no, ak sa v DPF nahromadí sulfátový popol, tak už môžete robiť všetku regeneráciu, akú chcete, keďže sa vám nepodarí odlepiť filter, okrem toho, že ak riadiaca jednotka zaznamená upchatie DPF, nebude zastavte vstrekovanie paliva, aby ste sa pokúsili odstrániť upchatie PDF, a keďže to nedostane…. PREKVAPENIE!!!!! prehnané riedenie paliva v motore v dôsledku jednoduchého oleja.

    Záver Ak by vám vysvetlili, čo všetko musíte urobiť, aby ste udržali motor a vozidlo v neporušenom stave, väčšina by išla na bicykli a ďalšia vec, údržba, ktorú je potrebné vykonať na aute, je podrobne popísaná v príručke údržby vozidla, ak je táto kniha že normálne ide do priehradky na rukavice a takmer nikto z nás to nečíta (vrátane mňa).

    Keď sa to vysvetlí, určite sa nájdu ľudia, ktorí sa budú hnevať alebo nie, ale je to realita, iberská kultúra nám bráni robiť to, čo robia v Nemecku, napríklad meniť veci tak jednoduché, ako je olej v manuálnej prevodovke každých 60.000 4 km alebo 2 roky, výmena kvapalného chladiva každé XNUMX roky alebo brzdovej kvapaliny, ktorá je hygroskopická kvapalina, namiesto toho nútime výrobcov vyrábať stroje tak dokonalé, aby odolali barbarstvám, ktoré sa na nich páchajú.

    Dúfam, že to niektorým pomôže.

    Pozdravujem všetkých.

  91.   Petr dijo

    ahoj mam mazda 3 diesel 1.6 109 hp s 185000 50km, ani jeden problem kazdy den jazdim 30 km za mXNUMX Madrid a ide to ako prvy den, ale s tolkymi zlymi komentarmi sa bojim ci budem moct mať tie poruchy, ktoré hovoria

  92.   Sebastian dijo

    Chalani mam mazda 3 r.v. 2008 mozem na nu dat snehove retaze???

    1.    louis gaton dijo

      Závisí od veľkosti pneumatík, ktoré máte. Je to uvedené v používateľskej príručke.

  93.   Manuel Calvo-Rubio dijo

    Ahoj. Som zúfalá. Pozrime sa, či niekto má alebo mal rovnaký problém.

    Mam Mazdu 6 CRTD 2.0 140k od decembra 2008 (6 a pol roka) a 89.000 66.000 km. Až 17 775 km revízií v oficiálnej dielni (posledná bola tá, ktorú som robil v inej dielni). No, XNUMX. júna som to vzal do dielne, pretože deň predtým to začalo vydávať zvláštny zvuk a zistili, že je to z vodnej pumpy. Radí mi, aby som si cestou vymenil rozvodový remeň, keďže je to onedlho. Spolu XNUMX € viac alebo menej. Súhlasím.

    O pár dní mi volajú, že všetko zmenili, ale stále je tam hluk a žiadajú ma o povolenie pokračovať v rozoberaní. tiez suhlasim.
    O pár dní mi volali, že je to veľký problém. Ozubené koleso kľukového hriadeľa a olejové čerpadlo sú poškodené, stále nevedia prečo. Vedúci dielne mi tiež hovorí, že keďže má tak málo času a kilometrov, pošle do Mazdy technickú správu, v ktorej žiada o 100 % celkovej opravy. Aby mohli podať správu, musia pokračovať v hľadaní pôvodu poruchy.
    O pár dní idem do dielne a tam mi povedia, že pôvod je vo vahadlách, ktoré sú zlomené a na ozubené koleso kľukového hriadeľa spadli kovové úlomky. Celková výška rozpisu je 6735 XNUMX €.
    Po niekoľkých dňoch mi zavolá vedúci dielne a povie mi, že Mazda je zodpovedná len za 30 % porúch a oni sú zodpovední za 20 %, to znamená, že medzi sebou predpokladajú celkovo 50 % porúch a predpokladám, že ďalších 50 %. Ale ani dielňa, ani Mazda mi nevedia povedať dôvod poruchy. Inými slovami, možno opravím auto a po určitom čase môžem mať rovnakú chybu znova.

    1.    louis gaton dijo

      Manuel, žiaľ, auto má určité roky, pokiaľ nemáte zmluvu o predĺžení záruky, je zriedkavé, že vás kryjú na 100 %, napriek tomu, že ide o takú zvláštnu poruchu. Čomu nerozumiem je cena opravy... Rozpísali čo presne idú vymeniť?

      1.    jotapeta50 dijo

        Ahoj všetci.
        Vidím, že väčšina hovorí zle o jeho Mazde 5. Ja som naopak spokojný, ešte pred pár mesiacmi.
        V prvom rade musím povedať, že filter som menil s niečo vyše 170.000 2000 km a nejazdím „iba po diaľnici“, ale takmer stále okolo XNUMX ot./min. Napoly diaľnica, napoly mesto.
        V oficiálnej dielni mi bez toho, aby mi čokoľvek vysvetlili, vypláchli filter, ktorý nevydržal viac ako 2 mesiace, kým som opäť nemal problémy s napájaním. Sťažoval som sa a povedali mi, že o výmene filtra mi NEVEDLI, pretože to bolo veľmi drahé a pranie by mohlo trvať dlho???
        Že ak by išlo viac ako 3500 otáčok, zregenerovalo by sa to samo, že mohol byť rád, že najazdil toľko kilometrov, že väčšina ich menila medzi 60.000 120.000-170.000 XNUMX km (to bola maximálna životnosť, ktorú vypočítali) a že XNUMX XNUMX už bolo prípad „nezvyčajný“.
        Pýtam sa na cenu a on mi hovorí: 3.000 € (oficiálny workshop v Alicante). Hovorím mu, prečo mi to nikto nevysvetlil, keď mi to predáva... Buď som ho vymenil, alebo som ho musel preparkovať. Pozeral som na internete a videl som filtre od vyrobcov od 400-1.200€ na Mazdu 5. Hovoril som s mojou normalnou dielňou, ktorá mi v poslednej dobe robila údržbu, kolesá atď. a vyrovnali sme sa na 760 €.
        No mam 2000 km a uz mam problemy. Nedostatok výkonu sa mi stal niekoľkokrát pri jazde do malého kopca a musel som ísť na 2. prevodový stupeň pri 4000 ot./min. pri rýchlosti 40/km/h. Včera som ho nechal v dielni (je ešte v záruke) a nevedia kde je problém!!!!!!!! Dúfam, že zajtra mi dajú riešenie, a že to nie je "obísť" filter, ktorý som z nejakého dôvodu nainštaloval.

  94.   Carmen Jimenez dijo

    Stalo sa mi to isté.Mám Mazdu 6 r.v.2006 a od kúpy mi robí problém s motorom.

  95.   pán prosím dijo

    Dobrý deň

    Potrebujete naliehavú pôžičku na vyriešenie vašich finančných potrieb, ponúkame pôžičky v rozmedzí od 3.000,00 10,000,000.00 € do 100 2 XNUMX € Max, sme spoľahliví, efektívni, rýchli a dynamickí, so XNUMX% zárukou poskytujeme aj pôžičky v (eurách, librách a dolároch .) úroková sadzba pre všetky pôžičky je (XNUMX%), ak máte záujem vrátiť sa k nám prostredníctvom (mrfavourinvestment@outlook.com) s nasledujúcimi informáciami:

    Tvoje celé meno:
    krajiny:
    mesto:
    adresa:
    Potrebné množstvo:
    Doba trvania:
    účel pôžičky
    Mesačný príjem:
    rokov:
    sex:
    Zamestnanie:
    telefónne číslo:

    Ďakujem.
    pán prosím

  96.   Prestať dijo

    To isté sa mi stáva s Mazdou 5, včera som ju priniesol z garáže opraviť J... DPF, o ktorej mi vedúci dielne povedal, že ovplyvnil tlak oleja. Celková výmena oleja a regenerácia filtra pevných častíc spolu 286,04 €. Minulý rok presne to isté. Je to zodpovednosť značky a musí ukázať svoju tvár a opraviť poškodenie filtra, ktorý je nanič a my musíme opraviť používateľov. Fernando, s párom nosov, s ľuďmi ako ty sa veci hýbu. Chcel by som sa skontaktovať a pridať ďalšiu sťažnosť. Je mi zle z tejto značky a jej „oprav“ ako vyčítať vám, že ste neurobili revolúciu vo svojom aute bohvie kedy.
    pozdrav

  97.   Francisco dijo

    Ahoj, mam mazdu 6 2002 2.3i 163cv bude to tym ze moj je benzin ale o 14 rokov a 126000 km 0 problemy s olejovou udrzbou a dalsie v riadnom case a nic viac. Som s nim velmi velmi spokojny, volam sa len Mazda lebo airbag spolujazdca som si mohol zle doniest dalsi rok mi volali ohladne prednych hmliek ze museli vymenit za nove svetlo a bodka nic viac len tie akcie že si uvedomia, že by mohla zlyhať, opakujem „MÔŽE“ Mazda Chcem to zopakovať s novou 6-kou a zostať pri mojej 6-ke z roku 2002

  98.   Peter dijo

    Dobrý deň, mám Mazdu 6 od roku 2010. Musím povedať, že som s ňou veľmi spokojný, no nastal problém. V lete mi naskočil DPF a v tom momente som sa rozhodol prečítať si, čo odporúča manuál, teda dať ho na 2000 otáčok na 10 alebo 15 minút, aby sa vypudil nahromadený uhlík. Musím povedať, že diesel plus som vždy dával na čerpaciu stanicu BP, pretože čistil motor a iné prospešné veci pre motor, a to všetko preto, aby sa životnosť auta predĺžila na maximum. Pokračujem s DPF, keď som videl, že indikátor nezmizol, vzal som ho do mojej dôveryhodnej dielne a povedali, že nie je problém a urobili regeneráciu a kontrolka na palubnej doske zhasla. No asi po dvoch tyzdnoch to zas vyslo a rozhodol som sa to uz nenosit aby som mechanikov moc neotravoval niecim nepodstatnym a pockal som na revíziu aby to zase stiahli. Aké bolo moje prekvapenie, že ho 3-krát prešli rôznymi prístrojmi Diacnosis alebo ako sa to volá, aby videli, v čom je problém a vo všetkých to naznačovalo, že všetky úrovne sú v perfektnom stave a oni sami mi povedali, čo problém môže byť v tom, že nič nesúvisí s filtrom pevných častíc, ale že nejaký indikátor musel preskočiť, aby signalizoval anomáliu. No ukazuje sa, že rozvodová reťaz nie je tak napnutá, ako by mala byť, alebo určitý nesúlad s vačkovým hriadeľom a kľukovým hriadeľom. Hovoria mi, že musia zmeniť distribučný reťazec s následnými nákladmi, ktoré to so sebou prináša.
    Moje rozhorčenie alebo prekvapenie je, keď zistím, že má údajne REŤAZ a nie popruh, aby sa predišlo poruchám a menej, keď má moje auto iba 70.000 XNUMX km.
    je to výrobná chyba? Mám prevziať všetky opravy alebo by sa o to mala postarať Mazda?

    Ďakujem.

    1.    xavier dijo

      18.januára tohto roku mi vybuchla mazda 626 2.0 TURBO DIESEL 98. Bol som so strmeňmi pripevnenými na dodávke, aby som jej pomohol naštartovať a vždy som to dal medzi 2.000 a maximálne 2.500 otáčok a nikdy to nerobilo problémy. Až do toho dňa pri uvoľnení nešiel pod 2.500 6.000 ot./min a na 1 minútu išiel na maximum 1 6.000 ot./min. Odpojil som motor, stale to iste, robil velky hluk a vychadzal biely dym a zahalil auto do oblaku dymu, rozbehom som odpojil svorky a tiez to neprestalo, odpojil som kabel ktorý dáva kontakt na spustenie a bolo to stále rovnaké. Skrátka revolúcia pri XNUMX ot./min na XNUMX minútu bez toho, aby niečo dokázala, až keď sa sama od seba zastavila, znelo to ako expresný hrniec a keď som sa pozrel dolu, kvapkali z neho všetky tekutiny v aute, aj olej. a čistič brzdovej kvapaliny. Mal poistenie a do tohto mesiaca má ITV. V prípade, že sa pýtate. A V ŽIVOTE SI MAZDU NEKÚPIM, OSTANEM AJ PRI FIAT CINQUECENTO. Všetko najlepšie.

  99.   jousin dijo

    Dobry den, mam Mazdu Premacy 2005. Auto zahorelo v casti motora. Oprava mi dáva väčšie náklady, tak som sa rozhodol pre výmenu iného motora, prosím, ak mi s tým niekto pomôže, aký typ motora by som naň dal. A kde by som robil prácu ďakujem

  100.   carlos dijo

    Dobrý deň, som ďalší postihnutý DPF Mazdy 5, 110 cv (2007). Dnes ma kvôli dpf opäť nechalo auto na ceste a musel som to oznámiť odťahovke. Pri počte postihnutých ľudí by Mazda musela najskôr zahodiť „paličku“ ako Volkswagen za klamstvo spotrebiteľovi, pretože s vedomím, že ide o čierny a komplikovaný bod, návod takmer nehovorí o dpf a o tom, ako to urobiť. regeneracia dpf a predsa na prvych strankach jasne upozornuje, ze v aute sa neda varit, takato preciznost sa mi zda urazka ludskej inteligencie; Na druhej strane, väčšina predajcov ani netuší, z času na čas vám povedia, aby ste si trochu zajazdili po ceste, ale nevysvetlia, že regenerácia sa dosiahne na štvrtom prevodovom stupni pri rýchlosti 9-1oo km/h po dobu 40 minút bez pauza (medzi 2500 -2800 otáčkami za minútu, kým nezhasne kontrolka), ale priatelia, ak bliká, je to už nezvratné: musíte auto znehybniť a odviezť do servisu (kontrolka bliká a prídu ďalšie 2 kontrolky oleja na a dalsi na ktoru si uz nepamatam.Druhy krat som sa mi dokonca stalo ze mi auto cuklo s tym nebezpecenstvom, ktore to obnasa (museli menit egr ventil za cca 1000 eur).Auto som zobral do ročná kontrola pred týždňom a vyjadrili sa, že sa pozrú na dpf a povedali mi, že všetko bolo v poriadku ale na druhý deň ma auto po 2 hodinách jazdy po diaľnici požiadalo o regeneráciu (dpf stála kontrolka, ktorá skončila vypínal, pretože som mohol jazdiť s týmito otáčkami, pretože bol piatok v oblasti diaľnice, a keby bol víkend, s retenciami), na druhý deň som sa vrátil do dielne, aby sa na to pozreli a povedali mi, že je všetko v poriadku a zdá sa, že nejaký vstrekovač nefungoval dobre - myslím, že niečo povedať a pripraviť sa na nová oprava - pretože ak by to mali Boli by to vstrekovače, všimol by som si trhnutia alebo čo. Dokonca u nejakého predajcu mi naznačili, že musím jazdiť športovejšie aj ako „quillo“ a že to nie je auto do mesta.(Mazda si myslí, že môžeme vyjsť z parkoviska v Barcelone alebo Madride a dať auto pri 3000 otáčkach v plnom meste proti nariadeniam väčšiny radníc a nariadeniam samotného DGT.
    ze ak s par vajickami vybavia auto na sestke aby sa dpf a vstreky nikdy necistili. / pretože sa stanete mestom a keď vyjdete na diaľnicu, dajte si šiestu nohu, aby ste ušetrili, máte jasno, pretože prázdniny budete tráviť v dielni.

  101.   John dijo

    Mám Mazdu 5 2.0. Benzínový motor mzr 150 koní a je u mňa 6 rokov.Moje auto je z roku 2010. A nikdy nemal žiadny problém. Negatívne na mojej kose je, že nemá silu, je pomalá

  102.   jose manuel lopez maside dijo

    Dobry den mam Mazdu 3 2.2 crdt s naftou 150k zo zaciatku 2 mala netesnosti kvoli dvom uhlovym vstrekom v spalovacom priestore.vysledkom bol zaneseny filter olejoveho cerpadla,dve zadretene ojnice a kľukovy hriadel plus turbo kvôli nedostatku mazania sa rozsvietila kontrolka tlaku oleja

  103.   paul dijo

    Veľmi dobré, mám Mazdu 5 z roku 2006 crtd 2.0 143 koní, čo poviem....nemám slov, ako to vyjadriť...je to totálna skaza, viac než katastrofálny stroj, že ak EGR, PDF, VSTREKOVAČE, DIESEL SOLENOIDOVÉ VENTILY a nekonečné množstvo iných vecí. Hneď na začiatku si povedz, že v živote si kúpim Mazdu znova a menej dieselu, že o tejto značke budem vždy rozprávať zle a že ju nikdy nikomu neodporúčam. Je to tiež nebezpečné a značka si vždy čistí ruky, len musia povedať...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. problemy od prveho dna kvoli vyrobnej poruche pneu, neskor vymena skrutky, ktora podopiera motor pre pripad, neskor vymena solenoidoveho ventilu nafty, potom filtra nafty, potom pokazeny intercooler a logicky vymeneny, vycistenie EGR a odporucaju mi aby som to vymenil, vymenil vstrekovač, opravil ohrievač, vymenil výmenník, vymenil PDF katalyzátor, vymenil elektronický spínač dverí, poškodenú CD nabíjačku...a neviem koľko čistenia a regenerácií, chceš aby som pokračoval?, Myslím, že to nie je potrebné...viac ako 5.000€ na opravách. V skutočnosti začnem zhromažďovať informácie a viac ľudí, ktorí majú rovnaké problémy (o ktorých viem, že ich je veľa), aby som mohol urobiť viac, aby som sa uistil, že také katastrofálne auto sa už na trh nedostane.

  104.   pedro dijo

    Aká kopa kecov počuť. Tí z vás, ktorým sa Mazda nepáči, si môžete kúpiť VAG a uvidíte, akí budete šťastní, keďže budete míňať ITV za posraný ksicht a keď vám v dielni povedia (mnohokrát stane sa ti to) budeš šťastný, lebo máš auto chupiguaymolón.

  105.   Kapitán Barbossa dijo

    Tu je moj nazor ak ti to pomoze.Mazdu 6 CRTD 136 CV mam od roku 2005, teda pred 12 rokmi, momentalne 120.000 tis. Nikdy nevkročila do dielne okrem výmeny rozvodového remeňa kvôli najazdeným kilometrom, čo som urobil pri 100.000 2 km, alebo výmeny oleja. Klamem, keď som to vzal, pretože zadné svetlo nefungovalo a museli vymeniť iba malý kúsok ničoho, čo sa roztopilo. Okrem toho pár žiaroviek, ktoré som sám vymenil. Nemôžem hovoriť o dielňach Mazdy, pretože okrem prvých dvoch revízií z obdobia, keď bola v záruke, už moje vlasy nevideli. Normálne v dielňach predajcov vieme, že z vás vytiahnu peniaze len tak, že sa vstúpia pozrieť. Úprimne povedané, auto nemohlo vyjsť lepšie. Až tak, že som si neskôr kúpil aj Mazdu XNUMX. Každému to ide inak, mne to ide a hovorím si to. Skôr či neskôr sa bude musieť niečo pokaziť, ale doteraz... A pre záznam nemám v Mazde žiadnych priateľov ani bratrancov. Majte na pamäti, že bežne na tieto stránky píšu len tí, ktorí majú problémy s autom a nie mnohí, ktorým sa darí.

  106.   Marvin Arnoldo Urbina Gutierrez dijo

    Podľa človeka, ktorý sa venuje opravám sústružníckych motorov hovorí, že Mazda 3 má poruchu na motore a že na tom aute nie je žiadna oprava, videl som veľa mazad 3 a mazad 5 a vagón a fungujú veľmi dobre no mal som Mazdu 3 a vôbec mi nesklamala je veľmi pohodlná a veľmi rýchla a najsmutnejšie na tom je že som ju musel predať je to aerodynamický typ je to dobré auto je to pokračovanie z roku 2003 do r. 2005 je najelegantnejšia ako Mazda 3 speed.